Potrzebujesz skutecznej, ale niedrogiej diety przy insulinooporności, niedoczynności tarczycy czy Hashimoto?

To możliwe – dlatego stworzyłam tanie, całoroczne jadłospisy dla osób z chorobami tarczycy i insulinoopornością.

Jeśli gubisz się w sprzecznych zaleceniach dietetycznych i obawiasz się, że powinnaś wydać fortunę na ekologiczne warzywa, bio nabiał, dzikie łososie, super foods i inne cuda – te gotowe jadłospisy z prostymi, tanimi przepisami będą dla Ciebie odpowiednim rozwiązaniem!

 

Te jadłospisy są dla Ciebie, jeśli…

N

Martwisz się tym, że ceny produktów spożywczych rosną, a zdrowa dieta jest bardzo kosztowna

N

Nie masz głowy do liczenia kalorii i zastanawiania się nad wartościami odżywczymi swojego jedzenia

N

Nie potrafisz uregulować swoich posiłków i zapanować nad podjadaniem

N

Chcesz wspomóc jedzeniem swoją tarczycę, uregulować poziom cukru, poprawić wyniki i po prostu poczuć się lepiej

N

Chcesz zdrowo schudnąć albo utrzymać masę ciała pomimo mniejszej ilości ruchu

N

Nie wiesz, jak zaplanować swoją dietę przy chorobie tarczycy lub insulinooporności i jednocześnie nie wydać na nią fortuny

Mam coś dla Ciebie – tanie całoroczne jadłospisy dla osób z chorobami tarczycy i insulinoopornością.

W pakiecie otrzymujesz gotowe, proste do zastosowania propozycje posiłków, wraz z listą zakupów, dodatkowymi komentarzami, oraz instrukcjami przygotowywania szybkich dań.

Dodatkowo otrzymujesz poradnik “Jak wymieniać produkty w jadłospisie“, który pomoże Ci wprowadzić modyfikacje tak, by dostosować dietę do swoich indywidualnych preferencji lub gdy jakiś składnik będzie akurat niedostępny w sklepie.

 W jadłospisach znajdziesz przepisy do stosowania przez cały rok. Z łatwo dostępnych składników, proste, szybkie, a przy tym smaczne i przede wszystkim NIEDROGIE.

 

Tanie składniki dostępne cały rok w każdym sklepie

Do każdego jadłospisu otrzymujesz gotową listę zakupów, a także poradnik “Jak wymieniać produkty w jadłospisie“. Dzięki temu zakupy są łatwiejsze, a Ty oszczędzasz, bo nie marnujesz jedzenia!

Stworzone w trzech wariantach

Do wyboru wersja tradycyjna (z małą ilością mięsa, tylko drobiowego, rybami, nabiałem, jajami, strączkami),  wegetariańska + ryby (z rybami, nabiałem, jajami, strączkami), wegetariańska (z nabiałem, jajami, strączkami).

Różne wersje kaloryczne - od 1400 aż do 2000 kcal

Wszystkie jadłospisy, niezależnie od wariantu, są odpowiednie dla osób z insulinoopornością, chorobami tarczycy i innymi zaburzeniami hormonalnymi. Dania z niskim indeksem glikemicznym, sycące i pełne witamin.

Wyobraź sobie, że dieta przy insulinooporności, niedoczynności tarczycy czy Hashimoto nie musi być  droga i skomplikowana!

Jeśli do tej pory słowo “dieta” kojarzyło Ci się z wyrzeczeniami, niesmacznymi posiłkami i drogimi, wymyślnymi produktami, to chcę Ci pokazać, że może być inaczej.

Wyobraź sobie, że dieta może być prosta w zastosowaniu, a także niedroga. Nie potrzebujesz do tego produktów o dziwnych nazwach, które nie wiesz, gdzie kupić, ani siedzenia godzinami w kuchni przy przygotowywaniu skomplikowanych dań (bo kto ma na to czas?).

Wiem, co jest trudne przy stosowaniu diet, zwłaszcza dla osób z zaburzeniami pracy tarczycy, dlatego w tych jadłospisach maksymalnie uprościłam Ci zadanie. Tak, abyś nie musiała samodzielnie liczyć kalorii, planować posiłków czy zastanawiać się, jak skomponować niskokaloryczne, ale sycące danie. I martwić się, czy nie zaszkodzisz tarczycy. Dostajesz gotowe rozwiązanie, dzięki któremu szybciej zaobserwujesz efekty i osiągniesz swój cel!

Jadłospis jest zaplanowany tak, by nie marnować jedzenia i jeszcze bardziej zaoszczędzić. Do każdej wersji otrzymujesz gotową listę zakupów, a także poradnik: “Jak wymieniać produkty w jadłospisie?”, abyś nie zrezygnowała, gdy zabraknie jakiegoś składnika w sklepie. 

Z tymi jadłospisami robisz zakupy raz na tydzień, przygotujesz smaczne, proste posiłki w ekspresowym tempie… a dieta stopniowo stanie się nowym, zdrowszym stylem życia ?

Do pani Oli trafiłam po lekturze wielu, często bardzo restrykcyjnych zaleceń żywieniowych związanych z chorobą Hashimoto. Dzięki rzetelnej wiedzy i zdrowemu rozsądkowi pani Oli uniknęłam wielu błędów i niepotrzebnych wyrzeczeń. Po ponad miesiącu stosowania jej jadłospisu czuję się dużo lepiej, mam więcej energii i chęci do działania.
Dieta jest dostosowana do moich upodobań, różnorodna i łatwa w utrzymaniu. Dodatkowym plusem jest możliwość używania pomocnej aplikacji i robienia zakupów raz na cały tydzien. Produkty są tak rozpisane, żeby nic się nie zmarnowało. Zdecydowanie polecam!
Agnieszka

Nawet przy problemach hormonalnych dbanie o dietę nie musi być trudne… Wystarczy zastosować skuteczne rozwiązanie w postaci przemyślanego jadłospisu!

Nie dostaniesz ode mnie diety kopiuj-wklej na 1000 kcal, nie schudniesz też 5 kg w tydzień.

Twoje zdrowie jest moim priorytetem. Zamawiając moje jadłospisy, możesz spodziewać się rozsądnej dietoterapii. Zależy mi na trwałej zmianie Twoich nawyków, dzięki czemu po nauczeniu się poprawnego komponowania posiłków zaczniesz robić już to automatycznie i samodzielnie. 

Liczne komentarze do posiłków

zawierające rady odnośnie wymiany produktów, usprawnienia gotowania czy kwestii zdrowotnych.

Każda dieta została skomponowana tak, by korzystanie z niej było proste i byś nie spędzała w kuchni wielu godzin dziennie!

Do tego celu służy też lista zakupów, z ogólnie dostępnymi produktami w każdym większym supermarkecie – wystarczy robić zakupy raz na tydzień.

Jadłospisy składają się z 4 części

1) wstęp – jak korzystać z jadłospisu, aby osiągnąć najlepsze efekty?

2) podsumowanie tygodnia jadłospisu (do wyboru 7 i 14 dni)

3) rozpisane posiłki, wraz z instrukcjami przygotowania, kalorycznością, oraz zawartością makroskładników.

4) gotowa lista zakupów na cały tydzień (konkretne ilości, bez marnowania jedzenia).

Do każdego zamówienia gratis – poradnik: “Jak wymieniać produkty w jadłospisie?”

Dzięki czemu będziesz mogła podejść do diety elastycznie, a jednocześnie wiedzieć, jak ją modyfikować, bez szkody dla efektów.

Poradnik pomoże Ci zrozumieć też, jak później kontynuować zdrowy sposób odżywiania i komponować posiłki, nawet gdy przestaniesz korzystać z gotowego jadłospisu.

 

Gotowa do diety? Wybierz swój jadłospis – otrzymasz go na maila w formacie PDF od razu po zrealizowaniu zamówienia:

Ile kosztuje jadłospis?

Cena: 79 zł/7 dni, 129 zł/14 dni, 179 zł/21 dni, 209 zł/28 dni

Wybierz długość trwania jadłospisu, wersję i kaloryczność, a następnie przejdź do zamówienia online:

Wyczyść

Krok 1: wybierz czas trwania jadłospisu (7, 14, 21 lub 28 dni)

Wersja 28-dniowa zapewni Ci największe urozmaicenie diety (każdy tydzień to inne przepisy) i jest najkorzystniejsza cenowo. Możesz wybrać na próbę 1 tydzień diety, ale pamiętaj, że potem nie ma możliwości dokupienia kolejnych tygodni przez sklep – w tej sprawie pisz do mnie na kontakt@aleksandrarodziewicz.pl

Krok 2: wybierz wersję jadłospisu (tradycyjna, wegetariańska, wegetariańska + ryby)

Wszystkie jadłospisy, niezależnie od wariantu, będą odpowiednie dla osób z chorobami tarczycy, insulinoopornością, PCOS czy innymi zaburzeniami hormonalnymi.

Krok 3: wybierz odpowiednią kaloryczność jadłospisu

Policz, jaka powinna być kaloryczność Twojej diety (od 70 do 90% Twojego CPM, czyli całkowitej przemiany materii). Im większa Twoja waga na początku, tym większy deficyt kaloryczny możesz zastosować.

Jeśli nie wiesz, jak wybrać kaloryczność, zerknij poniżej do sekcji FAQ.

Sprawdź opinie osób, które korzystały z jadłospisów!

Nadal nie jesteś pewna, czy to coś dla Ciebie?

Sprawdź najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi (kliknij, aby rozwinąć kolejne)

 

Ile jest posiłków w jadłospisie?

We wszystkich gotowych jadłospisach jest 5 posiłków dziennie: śniadanie, drugie śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja. Możesz jednak z łatwością zmodyfikować jadłospis do 4 posiłków dziennie, łącząc podwieczorek (który ma najmniej kalorii) z innym posiłkiem np. drugim śniadaniem. Również kolejność posiłków możesz dowolnie zamieniać, by stosowanie jadłospisu było dla Ciebie jak najwygodniejsze.

 

Co jeśli mam nietolerancję laktozy?

We wszystkich wersjach jadłospisów znajduje się nabiał, ale wystarczy, że kupisz mleko, jogurty i twarogi w wersji bez laktozy. To oczywiście trochę podniesie koszty diety. Sery (żółty, feta, mozzarella) zawierają śladowe ilości laktozy, możesz je spożywać bez obaw. Nie daj się naciągnąć na droższe sery w wersji bez laktozy.

Jeśli jednak masz alergię na białka mleka krowiego, to samodzielne modyfikowanie tych gotowych jadłospisów będzie zbyt skomplikowane. Najlepiej sprawdzi się wtedy jadłospis indywidualny.

Co jeśli nie jem pszenicy?

W jadłospisach pszenica pojawia się rzadko, głównie w postaci makaronu, bułki lub mąki (w naleśnikach). Możesz bez problemu makaron i bułki wymienić na inne pełnoziarniste produkty (np. żytnie, gryczane), a zamiast mąki pszennej użyć mąki żytniej lub mieszanki mąk bezglutenowych.

Jeśli potrzebujesz diety bez glutenu, znajdziesz taką w jadłospisach sezonowych: wiosenno-letnich i jesienno-zimowych.

Dlaczego nie ma wersji jadłospisu bez glutenu?

Dieta bezglutenowa jest droższa od diety zawierającej gluten, a założenie tych jadłospisów jest takie, by były możliwie najtańsze w realizacji (a jednocześnie dostarczały odpowiednich wartości odżywczych). Jeśli interesuje Cię wersja bezglutenowa, znajdziesz taką w jadłospisach sezonowych: wiosenno-letnich i jesienno-zimowych.

Dlaczego nie ma wersji bez nabiału?

Dieta bez nabiału jest dużo droższa, bo wymaga zakupu np. roślinnych odpowiedników z dodatkiem wapnia, a założenie tych jadłospisów jest takie, by były możliwie najtańsze w realizacji (a jednocześnie dostarczały odpowiednich wartości odżywczych).

Czy powtarzają się posiłki z innych gotowych jadłospisów?

Nie, każda wersja moich jadłospisów (wiosenno-letnie, jesienno-zimowe i tanie całoroczne) zawiera inne przepisy. Powtarzają się dosłownie pojedyncze, najfajniejsze posiłki. No i oczywiście zdarzają się posiłki podobne, które są proste i powszechnie lubiane – różnego rodzaju kanapki, owsianki, omlety itp.

Jak mam wybrać kaloryczność?
  • Oblicz swoje zapotrzebowanie (Podstawową przemianę materii, PPM), najlepiej z wzoru Mifflina np. tutaj: https://dietetykpro.pl/kalkulatory/ppm-mifflin
  • Oszacuj swoją aktywność fizyczną – ustal współczynnik PAL (1,2 – brak aktywności, osoba leżąca; 1,4 – niska aktywność, praca siedząca, lekki trening 1-3 x w tygodniu; 1,6 – średnia aktywność, praca głównie siedząca, trening 3-5 x w tygodniu itd.)
  • Przemnóż PPM przez PAL, otrzymasz CPM, czyli całkowitą przemianę materii
  • Jeśli chcesz utrzymać masę ciała, wybierz kaloryczność jak najbardziej zbliżoną do CPM. Aby schudnąć, musisz odjąć od CPM zwykle 10-30%. Im większa masa ciała na początku, tym więcej możesz odjąć. Nie polecam odejmowania 30%, to już bardzo duży deficyt. Jeśli chcesz przytyć, musisz dodać na początek 200-300 kcal do CPM, ale wśród tych jadłospisów możesz nie znaleźć dla siebie odpowiedniej kaloryczności na przytycie.
Który jadłospis jest najtańszy w realizacji?

Zdecydowanie wegetariański. W wersji tradycyjnej znajduje się mięso (tylko drobiowe) oraz ryby, w wersji pescowegetariańskiej są ryby. Bez tych składników dieta jest dużo tańsza.

Czy w jadłospisach są same tanie składniki?

Głównie są to tanie składniki, ale jest również kilka droższych, które są bardzo wartościowymi produktami np. łosoś, orzechy włoskie. Nie pojawiają się w dużych ilościach i w razie potrzeby można je zamienić na coś innego, bazując na dołączonym poradniku lub moich komentarzach do poszczególnych posiłków.

Czy dieta jest tylko dla osób z chorobami tarczycy i insulinoopornością?

Nie, jest to zdrowa dieta o obniżonym indeksie i ładunku glikemicznym, która realizuje zapotrzebowanie na witaminy i składniki mineralne dorosłych kobiet. Sprawdzi się również u osób całkowicie zdrowych, czy u tych, które chcą mądrze schudnąć albo utrzymać masę ciała przy niskiej aktywności fizycznej.

Co jeśli w jadłospisie znajdę produkty, których nie lubię?

Nie ma problemu, by samodzielnie wymienić pojedyncze produkty. Wraz z jadłospisem otrzymujesz poradnik, dzięki któremu dowiesz się, jak wprowadzać zmiany w posiłkach, by nie zmienić za bardzo ich kaloryczności i wartości odżywczych. Oprócz tego w jadłospisach znajdują się moje komentarze do wielu posiłków, w których podpowiadam, jakie zmiany można wprowadzić w danym przepisie.

klientów moich gotowych diet

średnia opinia na znanylekarz.pl

ułożonych jadłospisów indywidualnych

%

zadowolenia

Skąd pomysł na te jadłospisy?

Nazywam się Aleksandra Rodziewicz i zawodowo pomagam kobietom z problemami hormonalnymi schudnąć w zgodzie ze sobą.

Specjalizuję się w dietoterapii chorób tarczycy (niedoczynność, Hashimoto) i insulinooporności. Zazwyczaj pracuję z klientami indywidualnie, ale żeby pomóc większej liczbie osób, postanowiłam stworzyć gotowe, profesjonalne jadłospisy w wielu wersjach i kalorycznościach, aby prawie każdy znalazł coś dla siebie.

Jadłospisy oczywiście nie są w stanie zastąpić w 100% indywidualnej porady i spersonalizowanej diety (zwłaszcza przy wielu zaburzeniach występujących jednocześnie), ale stanowią dobrą opcję na start i są znacznie tańsze niż indywidualna współpraca! Jeśli jednak takiej indywidualnej pomocy potrzebujesz, sprawdź ofertę TUTAJ.

Nie czekaj, rozpocznij swoją dietę już teraz!