Chcesz zaplanować skuteczną dietę przy niedoczynności tarczycy, Hashimoto lub insulinooporności, ale nie wiesz jak?

Niezależnie od tego, czy chcesz po prostu poczuć się lepiej, wesprzeć dietą pracę tarczycy, czy też schudnąć, czasami przy tych zaburzeniach możesz mieć problem z poprawnym zbilansowaniem posiłków czy po prostu zadbaniem o to, żeby dieta nie była monotonna i niesmaczna.

Jeśli już gubisz się w tym, jak zastosować zalecenia i znane Ci zasady w praktyce, te gotowe jadłospisy z prostymi przepisami na jesień i zimę to coś dla Ciebie!

 

W przypadku zaburzeń pracy tarczycy czy insulinooporności ułożenie skutecznej, dobrze zbilansowanej (a jednocześnie nieskomplikowanej oraz smacznej) diety potrafi być wyzwaniem.

N

Wiesz w teorii jak się odżywiać, ale nie potrafisz przełożyć tego na praktykę?

N

Nie wiesz, jak jak jeść i gotować, aby posiłki były smaczne i sycące, a przy tym nie spędzać wielu godzin w kuchni?

N

Masz wątpliwości, jak komponować poszczególne posiłki (zwłaszcza w przypadku, jeśli np. nie jesz mięsa)?

N

Obawiasz się, że Twoja dieta będzie pełna wyrzeczeń, nudna, mało smaczna, a przy tym droga?

Naprawdę nie musi tak być! Pokazuję to w moich kompletnych jadłospisach jesienno-zimowych!

Jeśli tylko tego potrzebujesz, możesz otrzymać gotowe, proste do zastosowania propozycje posiłków, wraz z listą zakupów, dodatkowymi komentarzami, oraz instrukcjami przygotowywania szybkich dań. A dodatkowo dostajesz poradnik “jak wymieniać produkty w jadłospisie“, który pomoże Ci dostosować dietę do swoich indywidualnych preferencji!

 Znajdziesz w nich rozgrzewające, jesienno-zimowe przepisy! Proste w wykonaniu, mało czasochłonne, a przy tym urozmaicone i pyszne.

Więcej dań na ciepło, żeby łatwiej było znieść chłodne, ciemne dni 😉
W tygodniu szybkie śniadania, na weekend – ciut bardziej czasochłonne, ale wciąż bardzo proste.

Tydzień 1: Królują pieczarki, fasola szparagowa, dynia, cukinia, suszone pomidory, szpinak oraz śliwki, gruszki, jabłka
Tydzień 2: To przede wszystkim dynia, buraczki, bakłażan, oliwki oraz figi.
Tydzień 3: W tym tygodniu zjesz m.in. jarmuż, brokuł, kukurydzę i oliwki oraz jabłka i gruszki.
Tydzień 4: Lekko orientalny 😉 Zawiera m.in. kalafior, zielony groszek, pomarańczę, ananas i kiwi.

Odchudzający jadłospis 7 , 14, 21 i 28-dniowy w kilku wersjach kalorycznych (1400-1800 kcal)

Do każdego jadłospisu otrzymujesz gotową listę zakupów, która jest zoptymalizowana tak, abyś nie musiała myśleć o ilościach, przeliczać na gramy, czy marnować jedzenia, a także poradnik “jak wymieniać produkty w jadłospisie”.

Stworzone w kilku wariantach, w zależności od Twoich indywidualnych potrzeb

Do wyboru wersja tradycyjna,  pescowegetariańska (z rybami, bez mięsa), wegetariańska, bezglutenowa. W połączeniu z kalorycznością to aż 80 różnych kompozycji diety na cały tydzień – na pewno znajdziesz coś dla siebie!

Zbilansowane, z niskim indeksem glikemicznym, odpowiednie dla osób z chorobami tarczycy

Wszystkie jadłospisy, niezależnie od wariantu, są odpowiednie dla osób z chorobami tarczycy, insulinoopornością, PCOS czy innymi zaburzeniami hormonalnymi. To właśnie w dietoterapii tych zaburzeń się specjalizuję!

Wyobraź sobie, że dieta przy niedoczynności tarczycy czy Hashimoto nie musi być  skomplikowana i trudna do przestrzegania!

Jeśli do tej pory słowo “dieta” kojarzyło Ci się z trudnymi obliczeniami makroskładników oraz nie widziałaś jej efektów w postaci lepszego samopoczucia czy chudnięcia, to chcę Ci pokazać, że może być inaczej.

Wyobraź sobie, że dieta może być prosta w zastosowaniu, a także oszczędna. Nie potrzebujesz do tego produktów o dziwnych nazwach, które nie wiesz, gdzie kupić, ani siedzenia godzinami w kuchni przy przygotowywaniu skomplikowanych dań (bo kto ma na to czas?).

Wiem, co jest trudne przy stosowaniu diet, zwłaszcza dla osób z zaburzeniami pracy tarczycy, dlatego w tych jadłospisach maksymalnie starałam się uprościć Ci zadanie. Tak, abyś nie musiała skupiać się na liczeniu kalorii czy zastanawianiu się, ile białka, a ile tłuszczów ma dany posiłek, i czy przypadkiem nie zaszkodzi w leczeniu, a jedynie trzymała się diety i jak najszybciej zaobserwowała efekty!

Do każdej wersji otrzymujesz gotową listę zakupów, zoptymalizowaną tak, aby nie marnować jedzenia, a także poradnik: “jak zamieniać produkty w diecie?”, abyś nie utknęła w momencie, kiedy nie możesz dostać jakiegoś składnika. 

Wyobraź sobie, że codzienne zakupy mogą być proste, a czekające na Ciebie posiłki bardzo smaczne… aż prawie nie zauważysz, że “jesteś na diecie”! 🙂 

Myślisz, że dasz radę trzymać się diety “samodzielnie”?

Niestety często przy braku wprawy kończy się tak, że zapału wystarcza nam zaledwie na kilka dni, a potem wracamy do błędnych nawyków żywieniowych… i koło się zamyka, a trwałej poprawy zdrowia nie widać.

  • Może zabraknie Ci pomysłów na odpowiednie planowanie posiłków z wyprzedzeniem?
  • Może komponowanie diety tak, aby zawierała odpowiedni bilans składników odżywczych, stanie się dla Ciebie zbyt czasochłonne?
  • Może Twoje jedzenie będzie mało sycące i będziesz chodziła głodna i przemęczona?
  • A może po prostu nie będziesz wiedziała, co kupić w sklepie i jak dostosować dietę do swoich indywidualnych potrzeb?

Wiele osób wciąż myśli, że “jakoś” samodzielnie poradzi sobie z ułożeniem diety lub też w ogóle nie docenia wpływu odżywiania na samopoczucie i stan zdrowia. 

Uważam, że dieta ma Ci pomagać poprawić Twoje zdrowie, wyniki badań oraz jakość życia, a zrobisz to tylko dzięki trwałej poprawie nawyków żywieniowych, a nie jakiejś “diecie-cud”. 

Dlatego właśnie warto zastosować sprawdzone dietetyczne rozwiązania i nauczyć się raz, a dobrze poprawnego komponowania posiłków na przykładzie, na przykład ode mnie w formie tych gotowych jadłospisów (specjalizuję się właśnie w dietoterapii chorób tarczycy i Hashimoto).

Dzięki pracy z indywidualnymi klientami wiem, co się sprawdza, a co nie, i przedstawię Ci takie propozycje posiłków, dzięki którym jedzenie stanie się smaczne, nie będziesz chodziła głodna, a w dłuższej perspektywie poprawi się Twoje samopoczucie lub schudniesz, jeśli jest to Twoim celem.

Zanim zaczęłam współpracę z Panią Olą miałam za sobą wiele sukcesów i porażek na drodze do właściwiej wagi. Efekty odchudzania nigdy jednak nie były trwałe, a różne zalecenia, które słyszałam i czytałam tak skomplikowane i często sprzeczne ze sobą, że już naprawdę nie wiedziałam co robić.

Do tego Hashimoto, PCOS, insulinooporność…

Początkowo miałam opory przed skorzystaniem z usług dietetyka, bo nie wyobrażałam sobie, że mam dostosować się do ściśle wyznaczonej rozpiski posiłków. Okazało się jednak, że to wcale nie jest konieczne, by współpraca była skuteczna! Zalecenia, które dostałam tym razem okazały się dość proste i brzmiały znacznie rozsądniej niż wszytko to, z czym się wcześniej spotykałam.

W kazdym razie nie budziły moich wątpliwość. Skupiłyśmy się głównie na tym, co najważniejsze i nie czułam się przekonywana lub zmuszana do czegokolwiek, co było ponad moje siły.

Dzięki Pani Oli lepiej zrozumiałam mój organizm i zasady komponowania posiłków, a tym samym zaczęłam chudnąc mimo tego, że wcale nie przeszłam na żadną dietę odchudzającą. Jedynie zaczęłam zmieniać moje zwyczaje żywieniowe i styl życia na bardziej aktywny, a także nauczyłam się, jak radzić sobie z nadmierną ochotą na słodkości. Teraz lepiej rozumiem, co i dlaczego mogę, a nawet powinnam jeść, a czego lepiej unikać.

Efekty nie są szybkie i spektakularne, ale za to stopniowe i regularne. Po raz pierwszy nie czekam na zakończenie diety, ale cieszę się, że mogę kontynuować to, czego się nauczyłam już na stałe i tym samym mam uzasadnioną nadzieję, że osiągnę i utrzymam prawidłową wagę bez kolejnych wahań. Mój endokrynolog również zauważył zmiany i zachęca mnie do kontynuacji 🙂

Ania

Wierzę, że na każdą z nas czeka idealna sylwetka i dobre samopoczucie, nawet z zaburzeniami pracy tarczycy… wystarczy ją tylko sobie zaprojektować odpowiednim jadłospisem!

Nie dostaniesz ode mnie diety kopiuj-wklej na 1000 kcal, nie schudniesz też 5 kg w tydzień. Nie zalecę Ci w tych jadłospisach kontrowersyjnej suplementacji za 1000 zł miesięcznie, nie polecę badań o wątpliwej wiarygodności.

Twoje zdrowie jest moim priorytetem, więc zamawiając moje jadłospisy możesz spodziewać się w nich rozsądnej dietoterapii. Zależy mi na trwałej zmianie Twoich nawyków, dzięki czemu po nauczeniu się poprawnego komponowania posiłków zaczniesz robić już to automatycznie i samodzielnie. 

Liczne komentarze do posiłków, niezależnie od wybranej wersji 

zawierające rady odnośnie wymiany produktów, usprawnienia gotowania czy kwestii zdrowotnych.

Każda dieta została skomponowana tak, aby korzystało się z niej naprawdę prosto i abyś nie spędzała w kuchni wielu godzin dziennie!

Do tego celu służy też lista zakupów, z ogólnie dostępnymi produktami w każdym większym supermarkecie.

 

Jadłospisy składają się z 4 części

1) wstęp – jak korzystać z jadłospisu, aby osiągnąć najlepsze efekty?

2) podsumowanie tygodnia jadłospisu (możesz zamówić 1, 2, 3 lub 4 tygodnie diety)

3) rozpisane posiłki, wraz z instrukcjami przygotowania, kalorycznością, oraz zawartością składników odżywczych.

4) gotowa lista zakupów do jadłospisu (konkretne ilości, bez marnowania jedzenia).

Do każdego zamówienia dostaniesz też gratis – poradnik: “Jak wymieniać produkty w jadłospisie?

Dzięki czemu będziesz mogła podejść do diety elastycznie, a jednocześnie wiedzieć, co jest kluczowe, aby nie zaprzepaścić efektów.

Poradnik pomoże Ci zrozumieć też, jak później kontynuować zdrowy tryb odżywiania, nawet jak już skończysz dietę, bo zrealizujesz swoje cele żywieniowe.

 

Bardzo polecam wizytę u p. Aleksandry, szczególnie osobom z zespołem jelita drażliwego oraz problemami z tarczycą (sama cierpię na IBS oraz hashimoto). Dzięki temu, że p. Aleksandra przeprowadziła ze mną fazę eliminacyjną diety low FODMAP praktycznie zapomniałam, co oznacza ciągły ból brzucha i mój komfort życia zdecydowanie się poprawił. Ponadto, dzięki temu wiem które pokarmy mi szkodzą, a które nie. Dieta, którą p. Aleksandra ułożyła jest nie tylko smaczna, ale i skuteczna. Byłam zaskoczona, jak duże są porcje dań w jadłospisie – cały dzień chodziłam najedzona, co z kolei pomogło w opanowaniu chęci na słodycze i inne niezdrowe przekąski.
Efekty, w szczególności poprawa samopoczucia, ale również utrata wagi, pojawiły się szybko. Jestem przekonana, że wiele przepisów z jadłospisu zostanie ze mną na długo, gdyż są zdrowe, smaczne i szybkie w przygotowaniu. Pani Aleksandra oprócz tego, że jest kompetentnym specjalistą, gotowym dzielić się swoją olbrzymią wiedzą, jest też przemiłą osobą oraz potrafi doskonale zmotywować, nawet w przypadku potknięć 🙂
Zuzanna

Do Pani Oli trafiłam ze względu na insulinooporność i hashimoto. Otrzymałam szczegółowy plan żywieniowy. Posiłki zaplanowane przez Panią Olę były nie tylko smaczne i pełnowartościowe, ale też zapewniały uczucie sytości na długo dzięki czemu nie miałam ochoty na podjadanie. Pani Ola jest bardzo profesjonalną, sympatyczną osobą, zawsze chętnie odpowiadała na moje pytania. Nowe przepisy wpisały się na stałe do mojego jadłospisu. Polecam gorąco!
Agnieszka

Do pani Oli trafiłam po lekturze wielu, często bardzo restrykcyjnych zaleceń żywieniowych związanych z chorobą Hashimoto. Dzięki rzetelnej wiedzy i zdrowemu rozsądkowi pani Oli uniknęłam wielu błędów i niepotrzebnych wyrzeczeń. Po ponad miesiącu stosowania jej jadłospisu czuję się dużo lepiej, mam więcej energii i chęci do działania.
Dieta jest dostosowana do moich upodobań, różnorodna i łatwa w utrzymaniu. Dodatkowym plusem jest możliwość używania pomocnej aplikacji i robienia zakupów raz na cały tydzien. Produkty są tak rozpisane, żeby nic się nie zmarnowało. Zdecydowanie polecam!
Agnieszka

Chcę, abyś po zamówieniu postawiła na trwałą poprawę nawyków żywieniowych… i trwałe efekty!

Dlatego właśnie przygotowałam jadłospisy w ten sposób, aby były jak najlepiej dopasowane do Twojej indywidualnej sytuacji – dzięki temu po prostu łatwiej Ci się będzie ich trzymać!

Wybierasz po pierwsze: odpowiednią wersję jadłospisu (tradycyjny, wegetariański, pescowegetariański lub bezglutenowy), długość trwania (7, 14, 21 i 28 dni, oczywiście im dłuższy, tym zapewni Ci bardziej urozmaiconą dietę), oraz odpowiedni wariant kaloryczny (najpopularniejsze według mojego doświadczenia poziomy: 1400, 1500, 1600, 1700 i 1800 kcal).

Zamówienie jest bardzo proste, wystarczy wybrać odpowiedni wariant klikając w poniższy przycisk, przejść do zamówienia, a po jego realizacji natychmiast otrzymasz na podany adres e-mail swoją wersję jadłospisu!

Krok 1: wybierz czas trwania jadłospisu - 7, 14, 21 lub 28 dni

Wersja 28-dniowa zapewni Ci największe urozmaicenie diety i jest najkorzystniejsza cenowo, natomiast nawet jeden tydzień diety jest jak najbardziej funkcjonalny i możliwy do zastosowania. 

Krok 2: wybierz wersję jadłospisu (tradycyjna, wegetariańska, pesco lub bezglutenowa)

Wszystkie jadłospisy, niezależnie od wariantu, będą odpowiednie dla osób z chorobami tarczycy, insulinoopornością, PCOS czy innymi zaburzeniami hormonalnymi.

Krok 3: wybierz odpowiednią kaloryczność jadłospisu

Policz, jaka powinna być kaloryczność Twojej diety (od 70 do 90% Twojego CPM, czyli całkowitej przemiany materii). Osoby z większą nadwagą powinny zastosować większą redukcję kalorii.

Długość diety

Cena “na start” pakietu (obowiązuje do 27.09 do północy)

Cena za 7 dni diety podczas promocji

7 dni 79 zł 79 zł
14 dni 99 zł (129 zł) 49,5 zł
21 dni 139 zł (179 zł) 46,3 zł
28 dni 169 zł (209 zł) 42,5 zł

Wybierz odpowiednią wersję jadłospisu – promocyjne ceny obowiązują jedynie do 27.09 do północy:

Skorzystać z ceny "na start" możesz jeszcze przez...

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

Sprawdź opinie uczestników poprzedniej edycji jadłospisów!

Nadal nie jesteś pewna, czy to coś dla Ciebie?

Sprawdź, komu polecam, a komu nie polecam zamawiania jadłospisów: 

 

Zamów jadłospisy bez wahania, jeśli:

Z

Nie wiesz, jak zaplanować swój jadłospis (albo nie masz na to czasu) i trzymać się właściwej kaloryczności oraz odpowiedniej proporcji makroskładników

Z

Zmagasz się z kiepskim samopoczuciem, zmęczeniem, nadmiernym przybieraniem na wadze i czujesz, że właściwa dieta pomogłaby Ci poczuć się lepiej i zadbać o sylwetkę

Z

Chcesz korzystać z diety, dzięki której nie chodzisz głodna i stosować proste posiłki w okresie jesienno-zimowym

Z

Potrzebujesz inspiracji, jak komponować odpowiednie składniki w proste przepisy

Z

Masz problem z organizacją zakupów spożywczych i marnujesz sporo jedzenia

Z

Zmagasz się z nietolerancją laktozy lub glutenu albo chcesz wyeliminować mięso i nie wiesz, jak wprowadzić dietę, żeby nie spowodować niedoborów pokarmowych

Nie kupuj, jeśli:

Q

Jesteś osobą bardzo wybredną, która nie lubi wielu produktów.

W Twoim przypadku kupowanie gotowego jadłospisu prawdopodobnie się nie sprawdzi. Ale oczywiście możesz dać sobie szansę na poznanie nowych smaków 😉

Q

Nie zamierzasz gotować sobie posiłków.

Niestety, gotowe jadłospisy wymagają od Ciebie spędzenia trochę czasu w kuchni, inaczej się nie da. Zapewniam Cię jednak, że jadłospis jest tak zaprojektowany, żeby zminimalizować ten czas i jak najbardziej uprościć gotowanie. Nie będzie lepienia pierogów i pieczenia faszerowanych mięsnych roladek 😉

Q

Wierzysz w skuteczność jedynie diety niskowęglowodanowej/ ketogennej/ postu Dąbrowskiej/ detoksu sokowego itp.

Jadłospisy bazują na najbardziej optymalnym dla większości osób podejściu, w którym większość energii pochodzi z węglowodanów (około 45%), natomiast charakteryzują się również wysoką podażą białka (około 23%), co jest bardzo istotne podczas odchudzania.

Q

Potrzebujesz diety „na masę”.

Dostępne kaloryczności prawdopodobnie będą dla Ciebie zbyt niskie. Jeśli chcesz przytyć, najlepiej do swojego całkowitego zapotrzebowania dodać na początek 200 kcal. Co więcej, te jadłospisy to to diety bardzo sycące, a przy przekraczaniu swojego zapotrzebowania często należy zastosować podejście odwrotne, czyli bazować na produktach mniej sycących. Dzięki temu łatwiej jest zjeść więcej.

osoby już skorzystały

średnia opinia na znanylekarz.pl

ułożonych jadłospisów indywidualnych

%

zadowolonych klientek

Skąd pomysł na te jadłospisy?

Nazywam się Aleksandra Rodziewicz i zawodowo pomagam kobietom z chorobami tarczycy zmienić nawyki żywieniowe dla ich lepszego zdrowia i samopoczucia.

Specjalizuję się w dietoterapii chorób tarczycy (niedoczynność, Hashimoto) i insulinooporności. Zazwyczaj pracuję z klientami indywidualnie, ale niestety mam coraz mniej mocy przerobowych, dlatego wpadłam na pomysł skomponowania gotowych, profesjonalnych jadłospisów (programów żywieniowych) w kilku wersjach.

Jadłospisy oczywiście nie są w stanie zastąpić w 100% indywidualnej porady i spersonalizowanej diety (zwłaszcza przy wielu zaburzeniach występujących jednocześnie), ale stanowią dobrą opcję na start i są oczywiście o wiele tańsze, niż indywidualna konsultacja! Jeśli takiej potrzebujesz, sprawdź ofertę TUTAJ.

Chcesz mnie lepiej poznać? Znajdziesz mnie poniżej:

Nie czekaj, rozpocznij swoją dietę już teraz!

 

 

Skorzystać z ceny "na start" możesz jeszcze przez...

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)