Chcesz w końcu schudnąć trwale i skutecznie?

zamów dostęp do 3-częściowego mini treningu skutecznego odchudzania, który pomoże ci tak podejść do diety, aby w końcu uzyskać trwałe rezultaty! 

Nielimitowany dostęp “na zawsze” do treningu kosztuje 29 zł – szczegóły, co dostajesz, znajdziesz poniżej.

 Skąd pomysł na taki mini trening?

Nazywam się Aleksandra Rodziewicz i zawodowo pomagam kobietom z chorobami tarczycy zmienić nawyki żywieniowe dla ich lepszego zdrowia i samopoczucia.

W czerwcu 2019 roku przeprowadziłam wyzwanie, w którym pomogłam kilkuset osobom przejść przez 3 kolejne kroki, które są niezbędne, ZANIM przejdziemy w ogóle do układania diety. Teraz i Ty możesz uzyskać dostęp w formie tego krótkiego mini treningu!

3 części poradnika składają się z 3 kroków, które pozwalają na dostosowanie diety do Twoich indywidualnych potrzeb – tak, aby zmaksymalizować efekty stosowania diety i abyś wiedziała, jak najszybciej uzyskać TRWAŁE rezultaty.

W trzech materiałach wideo oraz PDFach szczegółowo omawiam najczęściej popełniane błędy żywieniowe i najczęstsze nietolerancje pokarmowe (ze szczególnym uwzględnieniem tych, które towarzyszą chorobom tarczycy), wskazuję, jak ustalić cele żywieniowe i jak się ich trzymać, a także podpowiadam, jak ustalić optymalną dla siebie kaloryczność jadłospisu.

Co znajdziesz w środku treningu i jak na nim skorzystasz?

Po przejściu wszystkich 3 części mini treningu zidentyfikujesz swoje indywidualne potrzeby żywieniowe (odkryjesz, czy nie cierpisz na najpowszechniejsze nietolerancje pokarmowe),  sprawdzisz, jakie błędy żywieniowe możesz popełniać i będziesz wiedzieć, jak je eliminować, a także ustalisz optymalną dla siebie kaloryczność diety odchudzającej.

 

t

Część 1: jak sprawdzić, czego powinnaś unikać w swojej diecie? (wideo + PDF)

Jak sprawdzić na podstawie dziennika żywieniowego, co Ci służy, a co nie? Jakie są najczęstsze nietolerancje pokarmowe i ile są warte testy na nietolarancje?

Część 2: jakie są najczęściej popełniane błędy żywieniowe? (wideo + PDF)

Oraz instrukcje, jak ich uniknąć, na podstawie Twojego uzupełnionego dziennika żywieniowego (dostajesz jako gratis). Jakie można podjąć działania naprawcze?

Część 3: jak ustalić kaloryczność diety i cele żywieniowe? (wideo + PDF)

Jak ustalić indywidualne zapotrzebowanie kaloryczne i zaplanować deficyt tak, aby uzyskać dobre (i trwałe) efekty w diecie odchudzającej?

Kim jestem?

Jestem dietetykiem, biotechnologiem i doktorantką Wydziału Lekarskiego Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego.

Pomagam kobietom z chorobami tarczycy zmienić nawyki żywieniowe w celu poprawy ich stanu zdrowia i samopoczucia. Zdrowo, krok po kroku, dostosowując podejście indywidualnie, nie narzucając diet eliminacyjnych, uwzględniając potrzeby każdego z osobna.

Takie właśnie indywidualne podejście przekazuję w tym mini treningu skutecznego odchudzania. Uważam bowiem, że wokół tematu odchudzania narosło bardzo wiele mitów, a niestety niewiele osób podchodzi do diety zdroworozsądkowo, opierając się na badaniach naukowych.

Jeśli więc gubisz się w natłoku sprzecznych informacji i nie wiesz, od czego zacząć, zapraszam Cię do przejścia tego mini treningu. Jestem pewna, że zawartość Cię nie zawiedzie!

Chcesz mnie lepiej poznać, zanim zamówisz? Znajdziesz mnie poniżej:

PS. Jeśli wolisz współpracować indywidualnie, zajrzyj TUTAJ.

Jesteś gotowa, aby podjąć pierwszy krok w kierunku uzyskania w końcu trwałych efektów odchudzania?

Jeśli tak, nie zwlekaj – zamów, a dostęp do trzyczęściowego poradnika otrzymasz natychmiast.

Już na samym początku bardzo spodobało mi się podejście Pani Oli. Nie “klepie” masowych diet tylko dopasowuje je do faktycznych potrzeb i możliwości, zarówno w kwestii funduszy, jak i czasu potrzebnego na przygotowanie posiłków. Daje również wiele sugestii i zamienników, dzięki czemu przejście na nowy tryb jedzenia jest łatwe, a ja nie jestem niewolnikiem własnych posiłków. (…)
Magda K., Gdańsk

Olę cechuje bardzo profesjonalne, rzetelne i niezwykle sympatyczne podejście do ludzi. Na podstawie wyników badań, ułożyła mi dietę nieskomplikowaną oraz niewymagającą wielu poświęceń i wyrzeczeń, a dodatkowo bardzo smaczną. Efekty zmian żywieniowych było widać już po 2 miesiącach nie tylko wizualnie, ale i pod względem samopoczucia. Z czystym sumieniem polecam Olę każdemu, kto chciałby coś zmienić w swoim żywieniu i nie tylko. Motywacja gwarantowana!
Magda O, Gdynia