Czy zasady odchudzania NAPRAWDĘ są takie trudne?

Wypełnij QUIZ poniżej i przekonaj się, czy wierzysz w mity dotyczące dietetyki!

Odchudzanie naprawdę nie jest skomplikowane. Podstawowe zasady komponowania diety są łatwe, tylko potrzebna jest odpowiednia, oparta na faktach wiedza.

 A często obserwuję niestety, że dajemy się nabrać na różne, niektóre wyssane z palca rewelacje, “mity”, które są powtarzane przez znajomych czy rodzinę. Pewne stwierdzenia dotyczące diety, które słyszysz dookoła, w rzeczywistości niewiele mają wspólnego z prawdą – za to sprawiają, że dietetyka wydaje się niesamowicie pogmatwana.

Mity dietetyczne są wiecznie żywe. Pracując jako dietetyk, w gabinecie słyszę często pytania o te same kwestie.

Czy trzeba jeść 5 posiłków dziennie? Czy można jeść po 18? Czy owoce można jeść po południu? Czy tyje się od węglowodanów? Czy odpowiedzi na powyższe pytania będą inne w przypadku problemów hormonalnych, insulinooporności czy choroby Hashimoto?

Znasz odpowiedzi na te pytania?

Jeśli nie, wypełnij quiz i przekonaj się, jak Ci pójdzie 😉

Sprawdź, czy dajesz się nabrać na często powtarzane mity dietetyczne, wypełniając poniższy quiz.

Składa się on z 11 pytań jednokrotnego wyboru i jego wypełnienie zajmie Ci kilka minut. 🙂

Jestem ciekawa Twojego wyniku! Aby zacząć, kliknij: "NASTĘPNE".

 

 

1. Aby schudnąć:
2. Czy należy jeść 5 posiłków dziennie?
3. Kiedy należy zjeść śniadanie?
4. O której należy zjeść ostatni posiłek?
5. Kiedy można jeść owoce?
6. Co się stanie, jeśli przejdziesz na bardzo niskokaloryczną dietę (np. 1000 kcal i mniej)?
7. Które produkty są najbardziej uzależniające?
8. Olej kokosowy a odchudzanie:
9. Które produkty są najbardziej tuczące?
10.

Miód:

11. Czy tzw. cheat meal, czyli posiłek oszukany na diecie (np. burger, pizza, lody, zwykle raz w tygodniu) napędza metabolizm i poprawia efekty odchudzania?

 

Super, teraz tylko kliknij "WYŚLIJ" poniżej, aby sprawdzić swój wynik!



Dziękuję i bądźmy stale w kontakcie 🙂

Niezależnie od tego, jak Ci poszło, zapraszam do zapisu na newsletter. W podziękowaniu otrzymasz ebooka, który zawiera spis pożytecznych faktów na temat układania jadłospisu w przypadku choroby Hashimoto, ale wskazówki dotyczące diety są na tyle uniwersalne, że przydadzą Ci się w każdej sytuacji.

Pobierzesz go poniżej, a jeśli chcesz sprawdzić szczegóły – znajdziesz je TUTAJ.

Cześć, miło że tu jesteś!

Nazywam się Aleksandra Rodziewicz i zawodowo pomagam kobietom z chorobami tarczycy zmienić nawyki żywieniowe dla ich lepszego zdrowia i samopoczucia.

Specjalizuję się w dietoterapii chorób tarczycy (niedoczynność, Hashimoto) i insulinooporności.

Przygotowałam ten quiz jako formę sprawdzenia Twojej wiedzy o podstawowych regułach odchudzania. Oprócz zajmowania się dietetyką, jestem też biotechnologiem, dlatego w swojej pracy mocno zwracam uwagę na to, co ma pokrycie w badaniach naukowych, a co jest właśnie… wyssanym z palca mitem 😉

Chcesz mnie lepiej poznać i być na bieżąco? Znajdziesz mnie poniżej: