Jak skutecznie schudnąć pomimo problemów hormonalnych?

 

 poniżej znajdziesz nagranie webinaru. Na bezpłatne obejrzenie masz 5 dni

Jest to nagranie szkolenia z czerwca 2020 roku, na które zarejestrowało się ponad 600 osób. To nagranie jest zazwyczaj dostępne za opłatą tylko dla moich klientów – w podziękowaniu za Twój zapis na newsletter udostępniam Ci je jednak przez limitowany czas.

Nagranie webinaru

Jak skutecznie schudnąć pomimo problemów hormonalnych?

Długość wideo: ok. 65 minut

Omawiam w nim:

– Podstawowe zasady odchudzania

– Wpływ zaburzeń pracy tarczycy i insulinooporności na proces odchudzania

– Najczęstsze przyczyny trudności w odchudzaniu związane z zaburzeniami hormonalnymi

– 5 absolutnie podstawowych porad dot. skutecznego odchudzania

– Różne aspekty aktywności fizycznej i ich znaczenie w zaburzeniach hormonalnych

– Sytość i kontrola łaknienia – kluczowa kwestia podczas odchudzania

 

Potrzebujesz skutecznej, ale niedrogiej diety przy niedoczynności tarczycy czy Hashimoto?

Sprawdź tanie, całoroczne jadłospisy dla osób z chorobami tarczycy i insulinoopornością.

Jeśli chcesz:

– skutecznie schudnąć

– wesprzeć tarczycę odpowiednią dietą

– uregulować poziom cukru we krwi

ALE

gubisz się w sprzecznych zaleceniach dietetycznych i obawiasz się, że powinnaś wydać fortunę na ekologiczne warzywa, bio nabiał, dzikie łososie, super foods i inne cuda – te gotowe jadłospisy z prostymi, tanimi przepisami będą dla Ciebie odpowiednim rozwiązaniem!

Gotowe jadłospisy online są świetną, tańszą alternatywą dla współpracy indywidualnej z dietetykiem. Mogą też stanowić pierwszy, samodzielny krok do zrozumienia podstaw zdrowej, pełnowartościowej diety.

 

Zamów od razu idealną dla siebie wersję:

UWAGA: po skorzystaniu z kuponu "20nastart" oszczędzasz -20% na każdym wariancie! ceny promocyjne zobaczysz dopiero po dodaniu do koszyka i kliknięciu "zastosuj kupon"

Moje gotowe jadłospisy są idealne dla osób z chorobami tarczycy i insulinoopornością!

To kompletne programy żywieniowe w wielu wersjach kalorycznych i kilku wariantach – na pewno znajdziesz coś dla siebie!

Te jadłospisy są dla Ciebie, jeśli:

N

Nie wiesz, jak zaplanować swój jadłospis (albo nie masz na to czasu) i trzymać się właściwej kaloryczności, a przy tym nie wydawać fortuny na dietę

N

Potrzebujesz inspiracji na posiłki, brakuje Ci pomysłów, jak urozmaicić swoją dietę i nie masz głowy do liczenia kalorii

N

Nie potrafisz uregulować swoich posiłków i zapanować nad podjadaniem

N

Chcesz wspomóc jedzeniem swoją tarczycę, uregulować poziom cukru, poprawić wyniki i po prostu poczuć się lepiej

N

Chcesz zdrowo schudnąć albo utrzymać prawidłową masę ciała mimo mniejszej ilości ruchu

N

Nie wiesz, jak zaplanować swoją dietę przy chorobie tarczycy lub insulinooporności, a nie jesteś jeszcze gotowa (lub nie potrzebujesz) indywidualnej współpracy z dietetykiem

Mam coś dla Ciebie – tanie całoroczne jadłospisy dla osób z chorobami tarczycy i insulinoopornością.

W pakiecie otrzymujesz gotowe, proste do zastosowania propozycje posiłków, wraz z listą zakupów, dodatkowymi komentarzami, oraz instrukcjami przygotowywania szybkich dań.

Dodatkowo otrzymujesz poradnik “Jak wymieniać produkty w jadłospisie“, który pomoże Ci wprowadzić modyfikacje tak, by dostosować dietę do swoich indywidualnych preferencji lub gdy jakiś składnik będzie akurat niedostępny w sklepie.

 W jadłospisach znajdziesz przepisy do stosowania przez cały rok. Z łatwo dostępnych składników, proste, szybkie, a przy tym smaczne i przede wszystkim NIEDROGIE.

 

Tanie składniki dostępne cały rok w każdym sklepie

Do każdego jadłospisu otrzymujesz gotową listę zakupów, a także poradnik “Jak wymieniać produkty w jadłospisie“. Dzięki temu zakupy są łatwiejsze, a Ty oszczędzasz, bo nie marnujesz jedzenia!

Stworzone w trzech wariantach

Do wyboru wersja tradycyjna (z małą ilością mięsa, tylko drobiowego, rybami, nabiałem, jajami, strączkami),  wegetariańska + ryby (z rybami, nabiałem, jajami, strączkami), wegetariańska (z nabiałem, jajami, strączkami).

Różne wersje kaloryczne - od 1400 aż do 2000 kcal

Wszystkie jadłospisy, niezależnie od wariantu, są odpowiednie dla osób z insulinoopornością, chorobami tarczycy i innymi zaburzeniami hormonalnymi. Dania z niskim indeksem glikemicznym, sycące i pełne witamin.

Wyobraź sobie, że dieta przy niedoczynności tarczycy czy Hashimoto nie musi być restrykcyjna i skomplikowana.

Jeśli do tej pory słowo “dieta” kojarzyło Ci się z wiecznymi wyrzeczeniami, skrupulatnym liczeniem kalorii i  brakiem efektów, to chcę Ci pokazać, że może być inaczej.

Dieta może być prosta w zastosowaniu, a także niedroga. Nie potrzebujesz do tego produktów o dziwnych nazwach, które nie wiesz, gdzie kupić, ani siedzenia godzinami w kuchni przy przygotowywaniu skomplikowanych dań (bo kto ma na to czas?).

Wiem, co jest trudne w diecie, zwłaszcza dla osób z problemami hormonalnymi. Dlatego w tych jadłospisach maksymalnie uprościłam Ci zadanie. Tak, abyś nie musiała samodzielnie liczyć kalorii, planować posiłków czy zastanawiać się, jak skomponować niskokaloryczne, ale sycące danie. I martwić się, czy nie zaszkodzisz swojemu zdrowiu. Dostajesz gotowe rozwiązanie, dzięki któremu szybciej zaobserwujesz efekty i osiągniesz swój cel!

Jadłospis jest zaplanowany tak, by nie marnować jedzenia i jeszcze bardziej zaoszczędzić. Do każdej wersji otrzymujesz gotową listę zakupów, a także poradnik: “Jak wymieniać produkty w jadłospisie?”, abyś wiedziała, co robić, gdy zabraknie jakiegoś składnika w sklepie albo coś nie przypadnie Ci do gustu.

Z tymi jadłospisami zaoszczędzisz na zakupach, przygotujesz smaczne, proste posiłki… a dieta stopniowo stanie się Twoim nowym, zdrowszym stylem życia 🙂

Do pani Oli trafiłam po lekturze wielu, często bardzo restrykcyjnych zaleceń żywieniowych związanych z chorobą Hashimoto. Dzięki rzetelnej wiedzy i zdrowemu rozsądkowi pani Oli uniknęłam wielu błędów i niepotrzebnych wyrzeczeń. Po ponad miesiącu stosowania jej jadłospisu czuję się dużo lepiej, mam więcej energii i chęci do działania.
Dieta jest dostosowana do moich upodobań, różnorodna i łatwa w utrzymaniu. (…) Produkty są tak rozpisane, żeby nic się nie zmarnowało. Zdecydowanie polecam!
Agnieszka

Każda z nas może zdrowo się odżywiać i utrzymywać szczupłą sylwetkę bez ogromnych wyrzeczeń – nawet przy problemach z tarczycą!

Wystarczy znaleźć na to swój sposób.

Gotowy jadłospis może Ci w tym pomóc.

Liczne komentarze do posiłków

zawierające rady odnośnie wymiany produktów, usprawnienia gotowania czy kwestii zdrowotnych.

Każda dieta została skomponowana tak, by korzystanie z niej było proste i byś nie spędzała w kuchni wielu godzin dziennie!

Do tego celu służy też lista zakupów, z ogólnie dostępnymi produktami w każdym większym supermarkecie – wystarczy robić zakupy raz na tydzień.

Jadłospisy składają się z 4 części

1) wstęp – jak korzystać z jadłospisu, aby osiągnąć najlepsze efekty?

2) podsumowanie tygodnia jadłospisu

3) rozpisane posiłki, wraz z instrukcjami przygotowania, kalorycznością, oraz zawartością makroskładników.

4) gotowa lista zakupów na cały tydzień (konkretne ilości, bez marnowania jedzenia).

Do każdego zamówienia gratis – poradnik: “Jak wymieniać produkty w jadłospisie?”

Dzięki czemu będziesz mogła podejść do diety elastycznie, a jednocześnie wiedzieć, jak ją modyfikować, bez szkody dla efektów.

Poradnik pomoże Ci zrozumieć też, jak później kontynuować zdrowy sposób odżywiania i komponować posiłki, nawet gdy przestaniesz korzystać z gotowego jadłospisu.

 

Zamów wybraną wersję jadłospisu!

Określ długość trwania jadłospisu, wersję i kaloryczność. Po opłaceniu zamówienia natychmiast otrzymasz na maila swój jadłospis (w PDFie) z bonusem: poradnikiem “Jak wymieniać produkty w jadłospisie

UWAGA: po skorzystaniu z kuponu "20nastart" oszczędzasz -20% na każdym wariancie!

Wyczyść

Ceny promocyjne po wpisaniu kuponu: "20nastart".

CENY PROMOCYJNE ZOBACZYSZ DOPIERO PO DODANIU DO KOSZYKA I KLIKNIĘCIU “ZASTOSUJ KUPON”

79 zł   63 zł / 7 dni

129 zł  103 zł / 14 dni

179 zł  143 zł / 21 dni

209 zł  167 zł / 28 dni

Krok 1: wybierz czas trwania jadłospisu (7, 14, 21 lub 28 dni)

Wersja 28-dniowa zapewni Ci największe urozmaicenie diety (każdy tydzień to inne przepisy) i jest najkorzystniejsza cenowo. Możesz wybrać na próbę 1 tydzień diety, ale pamiętaj, że potem nie ma możliwości dokupienia kolejnych tygodni przez sklep – w tej sprawie pisz do mnie na kontakt@aleksandrarodziewicz.pl

Krok 2: wybierz wersję jadłospisu (tradycyjna, wegetariańska, wege + ryby)

Wszystkie jadłospisy, niezależnie od wariantu, będą odpowiednie dla osób z chorobami tarczycy, insulinoopornością, PCOS czy innymi zaburzeniami hormonalnymi.

Krok 3: wybierz kaloryczność jadłospisu (1400-2000 kcal)

Policz, jaka powinna być kaloryczność Twojej diety (od 70 do 90% Twojego CPM, czyli całkowitej przemiany materii). Im większa Twoja waga na początku, tym większy deficyt kaloryczny możesz zastosować.

Jeśli nie wiesz, jak wybrać kaloryczność, zerknij do sekcji FAQ.

Sprawdź opinie osób, które korzystały z jadłospisów!

Nadal nie jesteś pewna, czy to coś dla Ciebie?

Sprawdź najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi (kliknij, aby rozwinąć kolejne)

 

Ile jest posiłków w jadłospisie?

We wszystkich gotowych jadłospisach jest 5 posiłków dziennie: śniadanie, drugie śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja. Możesz jednak z łatwością zmodyfikować jadłospis do 4 posiłków dziennie, łącząc podwieczorek (który ma najmniej kalorii) z innym posiłkiem np. drugim śniadaniem. Również kolejność posiłków możesz dowolnie zamieniać, by stosowanie jadłospisu było dla Ciebie jak najwygodniejsze.

 

Co jeśli mam nietolerancję laktozy?

We wszystkich wersjach jadłospisów znajduje się nabiał, ale wystarczy, że kupisz mleko, jogurty i twarogi w wersji bez laktozy. To oczywiście trochę podniesie koszty diety. Sery (żółty, feta, mozzarella) zawierają śladowe ilości laktozy, możesz je spożywać bez obaw. Nie daj się naciągnąć na droższe sery w wersji bez laktozy.

Jeśli jednak masz alergię na białka mleka krowiego, to samodzielne modyfikowanie tych gotowych jadłospisów będzie zbyt skomplikowane. Najlepiej sprawdzi się wtedy jadłospis indywidualny.

Co jeśli nie jem pszenicy?

W jadłospisach pszenica pojawia się rzadko, głównie w postaci makaronu, bułki lub mąki (w naleśnikach). Możesz bez problemu makaron i bułki wymienić na inne pełnoziarniste produkty (np. żytnie, gryczane), a zamiast mąki pszennej użyć mąki żytniej lub mieszanki mąk bezglutenowych.

Jeśli potrzebujesz diety bez glutenu, znajdziesz taką w jadłospisach sezonowych: wiosenno-letnich i jesienno-zimowych.

Dlaczego nie ma wersji jadłospisu bez glutenu?

Dieta bezglutenowa jest droższa od diety zawierającej gluten, a założenie tych jadłospisów jest takie, by były możliwie najtańsze w realizacji (a jednocześnie dostarczały odpowiednich wartości odżywczych). Jeśli interesuje Cię wersja bezglutenowa, znajdziesz taką w jadłospisach sezonowych: wiosenno-letnich i jesienno-zimowych.

Dlaczego nie ma wersji bez nabiału?

Dieta bez nabiału jest dużo droższa, bo wymaga zakupu np. roślinnych odpowiedników z dodatkiem wapnia, a założenie tych jadłospisów jest takie, by były możliwie najtańsze w realizacji (a jednocześnie dostarczały odpowiednich wartości odżywczych).

Czy powtarzają się posiłki z innych gotowych jadłospisów?

Nie, każda wersja moich jadłospisów (wiosenno-letnie, jesienno-zimowe i tanie całoroczne) zawiera inne przepisy. Powtarzają się dosłownie pojedyncze, najfajniejsze posiłki. No i oczywiście zdarzają się posiłki podobne, które są proste i powszechnie lubiane – różnego rodzaju kanapki, owsianki itp.

Jak mam wybrać kaloryczność?
  • Oblicz swoje zapotrzebowanie (Podstawową przemianę materii, PPM), najlepiej z wzoru Mifflina np. tutaj: https://dietetykpro.pl/kalkulatory/ppm-mifflin
  • Oszacuj swoją aktywność fizyczną – ustal współczynnik PAL (1,2 – brak aktywności, osoba leżąca; 1,4 – niska aktywność, praca siedząca, lekki trening 1-3 x w tygodniu; 1,6 – średnia aktywność, praca głównie siedząca, trening 3-5 x w tygodniu itd.)
  • Przemnóż PPM przez PAL, otrzymasz CPM, czyli całkowitą przemianę materii
  • Jeśli chcesz utrzymać masę ciała, wybierz kaloryczność jak najbardziej zbliżoną do CPM. Aby schudnąć, musisz odjąć od CPM zwykle 10-30%. Im większa masa ciała na początku, tym więcej możesz odjąć. Nie polecam odejmowania 30%, to już bardzo duży deficyt. Jeśli chcesz przytyć, musisz dodać na początek 200-300 kcal do CPM, ale wśród tych jadłospisów możesz nie znaleźć dla siebie odpowiedniej kaloryczności na przytycie.
Który jadłospis jest najtańszy w realizacji?

Zdecydowanie wegetariański. W wersji tradycyjnej znajduje się mięso (tylko drobiowe) oraz ryby, w wersji pescowegetariańskiej są ryby. Bez tych składników dieta jest dużo tańsza.

Czy w jadłospisach są same tanie składniki?

Głównie są to tanie składniki, ale jest również kilka droższych, które są bardzo wartościowymi produktami np. łosoś, orzechy włoskie. Nie pojawiają się w dużych ilościach i w razie potrzeby można je zamienić na coś innego, bazując na dołączonym poradniku lub moich komentarzach do poszczególnych posiłków.

Czy dieta jest tylko dla osób z chorobami tarczycy i insulinoopornością?

Nie, jest to zdrowa dieta o obniżonym indeksie i ładunku glikemicznym, która realizuje zapotrzebowanie na witaminy i składniki mineralne dorosłych kobiet. Sprawdzi się również u osób całkowicie zdrowych, czy u tych, które chcą mądrze schudnąć albo utrzymać masę ciała przy niskiej aktywności fizycznej.

Co jeśli w jadłospisie znajdę produkty, których nie lubię?

Nie ma problemu, by samodzielnie wymienić pojedyncze produkty. Wraz z jadłospisem otrzymujesz poradnik, dzięki któremu dowiesz się, jak wprowadzać zmiany w posiłkach, by nie zmienić za bardzo ich kaloryczności i wartości odżywczych. Oprócz tego w jadłospisach znajdują się moje komentarze do wielu posiłków, w których podpowiadam, jakie zmiany można wprowadzić w danym przepisie.

klientów moich gotowych diet

średnia opinia na znanylekarz.pl

ułożonych jadłospisów indywidualnych

%

zadowolenia

Kim jestem?

Nazywam się Aleksandra Rodziewicz i pomagam kobietom z problemami hormonalnymi schudnąć w zgodzie ze sobą.

Specjalizuję się w dietoterapii chorób tarczycy (niedoczynność, Hashimoto) i insulinooporności. Od ponad 5 lat wspieram kobiety indywidualnie, a od 2 lat działam również w Internecie – by pomagać na większą skalę, motywować do dbania o siebie i obalać mity żywieniowe.

Jestem psychodietetyczką, co oznacza, że w swojej pracy zwracam uwagę nie tylko na kalorie, makroskładniki itp, ale też na aspekty psychologiczne, związane z emocjami, przekonaniami, motywacją. Już nieraz przekonałam się, jak kluczowe jest to w odchudzaniu i zmianie nawyków!

Jestem też biotechnologiem, bardzo bliskie są mi badania naukowe. Sama aktualnie takie prowadzę – w ramach doktoratu sprawdzam wpływ diety bezglutenowej na kobiety z chorobą Hashimoto!

Stworzyłam gotowe plany żywieniowe – jadłospisy, które dopasowałam do potrzeb kobiet z problemami hormonalnymi, oferując różnorodne warianty i wersje kaloryczne.

 

Bardzo polecam wizytę u p. Aleksandry, szczególnie osobom z zespołem jelita drażliwego oraz problemami z tarczycą (sama cierpię na IBS oraz hashimoto). Dzięki temu, że p. Aleksandra przeprowadziła ze mną fazę eliminacyjną diety low FODMAP praktycznie zapomniałam, co oznacza ciągły ból brzucha i mój komfort życia zdecydowanie się poprawił. Ponadto, dzięki temu wiem które pokarmy mi szkodzą, a które nie. Dieta, którą p. Aleksandra ułożyła jest nie tylko smaczna, ale i skuteczna. Byłam zaskoczona, jak duże są porcje dań w jadłospisie – cały dzień chodziłam najedzona, co z kolei pomogło w opanowaniu chęci na słodycze i inne niezdrowe przekąski. Efekty, w szczególności poprawa samopoczucia, ale również utrata wagi, pojawiły się szybko. Jestem przekonana, że wiele przepisów z jadłospisu zostanie ze mną na długo, gdyż są zdrowe, smaczne i szybkie w przygotowaniu. Pani Aleksandra oprócz tego, że jest kompetentnym specjalistą, gotowym dzielić się swoją olbrzymią wiedzą, jest też przemiłą osobą oraz potrafi doskonale zmotywować, nawet w przypadku potknięć 🙂
Zuzanna

Do Pani Oli trafiłam ze względu na insulinooporność i hashimoto. Otrzymałam szczegółowy plan żywieniowy. Posiłki zaplanowane przez Panią Olę były nie tylko smaczne i pełnowartościowe, ale też zapewniały uczucie sytości na długo dzięki czemu nie miałam ochoty na podjadanie. Pani Ola jest bardzo profesjonalną, sympatyczną osobą, zawsze chętnie odpowiadała na moje pytania. Nowe przepisy wpisały się na stałe do mojego jadłospisu. Polecam gorąco!
Agnieszka

Nie czekaj, rozpocznij swoją dietę już teraz!

 

UWAGA: po skorzystaniu z kuponu "20nastart" oszczędzasz -20% na każdym wariancie! CENY PROMOCYJNE ZOBACZYSZ DOPIERO PO DODANIU DO KOSZYKA I KLIKNIĘCIU "ZASTOSUJ KUPON"