3 elementy, o które musisz zadbać, aby schudnąć przy problemach hormonalnych

Webinar dla osób z chorobami tarczycy, insulinoopornością, PCOS

 

 Powtórka webinaru nie jest już dostępna.

Ale możesz skorzystać z mojego wsparcia w odchudzaniu w programie “Opanuj hormony i kilogramy” – zapisy trwają tylko do 17.06, sprawdź szczegóły poniżej lub TUTAJ.

Schudnij skutecznie
i na zawsze, w zgodzie ze sobą.
Nawet przy problemach hormonalnych!

8-tygodniowy program odchudzania ze wsparciem psychodietetyka 

Ten program pomoże Ci osiągnąć trwałe efekty odchudzania, jeśli:
Z

czujesz, że brakuje Ci konsekwencji i wytrwałości w pilnowaniu diety, a Twoja motywacja ulatnia się, gdy nie widzisz szybkich efektów

Z

obawiasz się, że nie schudniesz przez problemy hormonalne (choroby tarczycy, insulinooporność) i nie wiesz, jak dobrać posiłki do Twojego stanu zdrowia

Z

nie potrafisz poradzić sobie z podjadaniem, a Twoje odchudzanie kończy się, gdy nadchodzi okres, pojawia się stres lub trudne emocje

Z

myślisz, że nie dasz rady schudnąć, bo musiałabyś całkiem zrezygnować ze słodyczy lub innego jedzenia, które bardzo lubisz, a masz na to za mało silnej woli

Z

masz za sobą liczne próby odchudzania i zwątpiłaś, że kiedyś Ci się uda

Uwaga, możesz dołączyć jeszcze tylko przez...

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

Jak to działa?

Sprawdź wideo, w którym mówię, jakie efekty możesz uzyskać po udziale w programie:

W programie przeprowadzę Cię krok po kroku przez przemyślany proces, w którym:

Poznasz podstawowe zasady odchudzania i zdobędziesz wiedzę na temat diety przy problemach hormonalnych (choroby tarczycy, insulinooporność), dzięki czemu przestaniesz wierzyć w mity i będziesz mogła skupić się na skutecznych działaniach popartych dowodami naukowymi

Odkryjesz swoje wartości, którymi chcesz się kierować oraz przekonania, które dotychczas utrudniały Ci odchudzanie, dzięki czemu zbudujesz trwałe źródło motywacji do zmian

Następnie, uzbrojona w rzetelną wiedzę, świadoma swoich dotychczasowych przekonań i swojej prawdziwej motywacji, dowiesz się, czym jest nawyk i jak działa pętla nawyku, dzięki czemu rozpracujesz swoje nawyki i będziesz w stanie wyznaczyć realny cel Twoich działań

Na końcu poznasz skuteczne sposoby zmiany nawyków i zachowań, co pozwoli Ci stworzyć rozsądny plan osiągnięcia Twojego celu. Oprócz tego będziesz wiedzieć, jak monitorować realizację planu i jakich pułapek się wystrzegać w procesie zmiany.

 Zapisy trwają tylko do 17.06! Potem program nie będzie dostępny

Wybierz odpowiednią wersję i zamów online:

Uwaga, możliwość dołączenia do programu kończy się za...

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

Co znajdziesz w jadłospisie w pakiecie premium?

Pakiet premium zawiera 2x gotowy jadłospis na 28 dni, który może być dla Ciebie dodatkowym wsparciem w procesie odchudzania. Jadłospisy są dopasowane do potrzeb kobiet z chorobami tarczycy i insulinoopornością, są przeciwzapalne, z niskim indeksem glikemicznym, a przy tym sycące, proste i smaczne.

Po zakupie pakietu premium otrzymasz mailem kod rabatowy dający 100% zniżki na 2 jadłospisy. Następnie w moim sklepie musisz wybrać jadłospisy, które najbardziej Ci odpowiadają, zaznaczyć opcję na 28 dni i podczas składania zamówienia wpisać otrzymany kod rabatowy. Dzięki temu, bez dodatkowych opłat, otrzymasz wybrane jadłospisy na maila.

Zniżka działa na wszystkie gotowe jadłospisy: tani całoroczny (który bazuje na tańszych, łatwo dostępnych produktach) oraz jadłospisy sezonowe: wiosenno-letni i jesienno-zimowy (które są trochę bardziej urozmaicone i wykorzystują więcej produktów sezonowych). Spośród nich wybierasz 2 (np. tani całoroczny + wiosenno-letni), określasz wersję (tradycyjny, wegetariański, wege + ryby lub bezglutenowy – ten ostatni tylko w jadłospisach sezonowych) oraz kaloryczność.

Każdy jadłospis zawiera szczegółowy opis przygotowania posiłków, ilości produktów podane w gramach i w miarach domowych oraz listę zakupów na każdy tydzień. Oprócz samego jadłospisu, otrzymujesz też poradnik: “Jak wymieniać produkty w jadłospisie“, dzięki któremu łatwiej dopasujesz dietę do swoich upodobań lub dostępności produktów w sklepie.

Sprawdź poniżej przykładowe posiłki z diety (tani jadłospis całoroczny, 1500 kcal, wersja tradycyjna)

Kim jestem?

Nazywam się Aleksandra Rodziewicz i zawodowo pomagam kobietom z problemami hormonalnymi schudnąć w zgodzie ze sobą.

Specjalizuję się w dietoterapii chorób tarczycy (niedoczynność, Hashimoto) i insulinooporności.Od prawie 5 lat wspieram kobiety indywidualnie, a od 2 lat działam również w Internecie – by pomagać na większą skalę, motywować do dbania o siebie i obalać mity żywieniowe.

Jestem też biotechnologiem, więc bardzo bliskie są mi badania naukowe. Sama aktualnie takie prowadzę – w ramach doktoratu sprawdzam wpływ diety bezglutenowej na kobiety z chorobą Hashimoto!

Będziesz więc w dobrych rękach, bo w swojej pracy opieram się na sprawdzonych rozwiązaniach i wspieram w trwałej zmianie nawyków! ?

Do Pani Oli trafiłam ze względu na insulinooporność i hashimoto. Otrzymałam szczegółowy plan żywieniowy. Posiłki zaplanowane przez Panią Olę były nie tylko smaczne i pełnowartościowe, ale też zapewniały uczucie sytości na długo dzięki czemu nie miałam ochoty na podjadanie. Pani Ola jest bardzo profesjonalną, sympatyczną osobą, zawsze chętnie odpowiadała na moje pytania. Nowe przepisy wpisały się na stałe do mojego jadłospisu. Polecam gorąco!
Agnieszka

Bardzo polecam wizytę u p. Aleksandry, szczególnie osobom z zespołem jelita drażliwego oraz problemami z tarczycą (sama cierpię na IBS oraz hashimoto). Dzięki temu, że p. Aleksandra przeprowadziła ze mną fazę eliminacyjną diety low FODMAP praktycznie zapomniałam, co oznacza ciągły ból brzucha i mój komfort życia zdecydowanie się poprawił. Ponadto, dzięki temu wiem które pokarmy mi szkodzą, a które nie. Dieta, którą p. Aleksandra ułożyła jest nie tylko smaczna, ale i skuteczna. Byłam zaskoczona, jak duże są porcje dań w jadłospisie – cały dzień chodziłam najedzona, co z kolei pomogło w opanowaniu chęci na słodycze i inne niezdrowe przekąski. Efekty, w szczególności poprawa samopoczucia, ale również utrata wagi, pojawiły się szybko. Jestem przekonana, że wiele przepisów z jadłospisu zostanie ze mną na długo, gdyż są zdrowe, smaczne i szybkie w przygotowaniu. Pani Aleksandra oprócz tego, że jest kompetentnym specjalistą, gotowym dzielić się swoją olbrzymią wiedzą, jest też przemiłą osobą oraz potrafi doskonale zmotywować, nawet w przypadku potknięć 🙂
Zuzanna

Zanim zaczęłam współpracę z Panią Olą miałam za sobą wiele sukcesów i porażek na drodze do właściwiej wagi. Efekty odchudzania nigdy jednak nie były trwałe, a różne zalecenia, które słyszałam i czytałam tak skomplikowane i często sprzeczne ze sobą, że już naprawdę nie wiedziałam co robić.Do tego Hashimoto, PCOS, insulinooporność… Początkowo miałam opory przed skorzystaniem z usług dietetyka, bo nie wyobrażałam sobie, że mam dostosować się do ściśle wyznaczonej rozpiski posiłków. Okazało się jednak, że to wcale nie jest konieczne, by współpraca była skuteczna! Zalecenia, które dostałam tym razem okazały się dość proste i brzmiały znacznie rozsądniej niż wszytko to, z czym się wcześniej spotykałam. W kazdym razie nie budziły moich wątpliwość. Skupiłyśmy się głównie na tym, co najważniejsze i nie czułam się przekonywana lub zmuszana do czegokolwiek, co było ponad moje siły. Dzięki Pani Oli lepiej zrozumiałam mój organizm i zasady komponowania posiłków, a tym samym zaczęłam chudnąc mimo tego, że wcale nie przeszłam na żadną dietę odchudzającą. Jedynie zaczęłam zmieniać moje zwyczaje żywieniowe i styl życia na bardziej aktywny, a także nauczyłam się, jak radzić sobie z nadmierną ochotą na słodkości. Teraz lepiej rozumiem, co i dlaczego mogę, a nawet powinnam jeść, a czego lepiej unikać. Efekty nie są szybkie i spektakularne, ale za to stopniowe i regularne. Po raz pierwszy nie czekam na zakończenie diety, ale cieszę się, że mogę kontynuować to, czego się nauczyłam już na stałe i tym samym mam uzasadnioną nadzieję, że osiągnę i utrzymam prawidłową wagę bez kolejnych wahań. Mój endokrynolog również zauważył zmiany i zachęca mnie do kontynuacji 🙂
Ania