Chcesz w końcu schudnąć trwale i skutecznie?

zapisz się na wyzwanie: Schudnij w lecie… na lata, czyli Jak podejść do diety, aby w końcu uzyskać trwałe rezultaty?

 Skąd pomysł na wyzwanie?

Czy wiesz, że w wakacje chudniemy zazwyczaj o wiele łatwiej, niż w inne miesiące?

Dlatego startujemy z wyzwaniem właśnie teraz! Podczas 3 intensywnych dni przeprowadzę Cię przez najczęściej popełniane błędy żywieniowe i najczęstsze nietolerancje pokarmowe (ze szczególnym uwzględnieniem tych, które towarzyszą chorobom tarczycy), wskażę, jak ustalić cele żywieniowe i jak się ich trzymać, a także podpowiem, co wziąć pod uwagę i jak ustalić kaloryczność jadłospisu.

 

Sprawdź dokładny program wyzwania poniżej, darmowy dostęp do wyzwania trwa tylko do 3 lipca!

 Materiały są dostępne tylko dla osób na liście e-mail.

Jak skorzystasz na wyzwaniu?

Zapisz się na 3-dniowe wyzwanie: “Schudnij w lecie… na lata, czyli jak podejść do diety, aby w końcu uzyskać trwałe rezultaty?, które odbędzie się już w dniach 24-26 czerwca (poniedziałek-środa).

W podziękowaniu natychmiast dostaniesz ode mnie prezent – kopię mojego autorskiego “dziennika żywieniowego”, który pomoże Ci zidentyfikować najczęściej popełniane błędy żywieniowe i odkryć, co Ci nie służy (omówimy to szczegółowo w trakcie wyzwania).

Krótki rozkład jazdy znajdziesz poniżej!

t

Dzień 1 (24.06): jak sprawdzić, czego powinnaś unikać w swojej diecie?

Jak sprawdzić na podstawie dziennika żywieniowego, co Ci służy, a co nie? Jakie są najczęstsze nietolerancje pokarmowe i ile są warte testy na nietolarancje?

Dzień 2 (25.06): jakie są najczęściej popełniane błędy żywieniowe?

Oraz instrukcje, jak ich uniknąć, na podstawie Twojego uzupełnionego dziennika żywieniowego. Jakie można podjąć działania naprawcze?

Dzień 3 (26.06): jak ustalić kaloryczność jadłospisu i cele żywieniowe?

Różne metody obliczania kaloryczności diety. Jak ustalić kaloryczność tak, aby uzyskać dobre efekty w diecie odchudzającej? Jak ustalić cele i się ich następnie trzymać?

Skąd pomysł na wyzwanie?

Nazywam się Aleksandra Rodziewicz i zawodowo pomagam kobietom z chorobami tarczycy zmienić nawyki żywieniowe dla ich lepszego zdrowia i samopoczucia.

Specjalizuję się w dietoterapii chorób tarczycy (niedoczynność, Hashimoto) i insulinooporności. Zazwyczaj pracuję z klientami indywidualnie, ale niestety mam coraz mniej mocy przerobowych, dlatego przygotowuję wyzwanie, w trakcie którego przeprowadzę szerszą grupę osób przez pierwsze kroki w procesie ustalania rzeczywiście działającej diety, która przyniesie trwałe efekty.

Zapraszam Cię serdecznie do udziału, bo wyzwanie będzie dostępne bezpłatnie tylko przez parę dni!

Chcesz mnie lepiej poznać? Znajdziesz mnie poniżej:

Już na samym początku bardzo spodobało mi się podejście Pani Oli. Nie “klepie” masowych diet tylko dopasowuje je do faktycznych potrzeb i możliwości, zarówno w kwestii funduszy, jak i czasu potrzebnego na przygotowanie posiłków. Daje również wiele sugestii i zamienników, dzięki czemu przejście na nowy tryb jedzenia jest łatwe, a ja nie jestem niewolnikiem własnych posiłków. (…)
Magda K., Gdańsk

Olę cechuje bardzo profesjonalne, rzetelne i niezwykle sympatyczne podejście do ludzi. Na podstawie wyników badań, ułożyła mi dietę nieskomplikowaną oraz niewymagającą wielu poświęceń i wyrzeczeń, a dodatkowo bardzo smaczną. Efekty zmian żywieniowych było widać już po 2 miesiącach nie tylko wizualnie, ale i pod względem samopoczucia. Z czystym sumieniem polecam Olę każdemu, kto chciałby coś zmienić w swoim żywieniu i nie tylko. Motywacja gwarantowana!
Magda O, Gdynia