Chcesz zadbać o swoje zdrowie, wygląd, samopoczucie przy problemach hormonalnych?

Przygotowałam dla Ciebie aż 3 propozycje dietetycznej pomocy online, wszystkie przeznaczone dla osób z chorobami tarczycy i/lub insulinoopornością.

Wybierz odpowiednią w zależności od tego, jakiego poziomu wsparcia potrzebujesz. Możesz zadbać o swoje zdrowie i sylwetkę zupełnie samodzielnie przy pomocy szkoleń online, dostać pomoc w formie gotowych jadłospisów w połączeniu z webinarami, czy też zamówić pakiet premium, w którym dodatkowo skorzystasz z mojego indywidualnego wsparcia!

 

Pakiety są już niedostępne

Poniższa oferta będzie dostępna jeszcze przez...

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

Czy poniższe zdania brzmią znajomo?

N

Nie wiesz, jak powinna wyglądać Twoja dieta przy chorobie tarczycy lub insulinooporności, bo każdy mówi na ten temat coś innego

N

Potrzebujesz inspiracji na posiłki, brakuje Ci pomysłów, jak urozmaicić swoją dietę, ale nie spędzać przy tym wielu godzin w kuchni

N

Obawiasz się, że zdrowa dieta przy problemach hormonalnych musi bardzo dużo kosztować, by działała

N

Chcesz wspomóc jedzeniem swoją tarczycę, uregulować poziom cukru, poprawić wyniki, dodać sobie energii i po prostu poczuć się lepiej, ale nawet nie wiesz, od czego zacząć

N

Chcesz zdrowo schudnąć, ale Twoje dotychczasowe samodzielne próby kończyły się niepowodzeniem

N

Wiesz, że dieta wpływa na odporność i chcesz o nią zadbać na jesień i zimę, ale nie wiesz, jak to zrobić

Ty też możesz zadbać o swoje zdrowie, dobre samopoczucie i sylwetkę – całkowicie online, korzystając z profesjonalnej pomocy dietetyka specjalizującego się w terapii chorób tarczycy i insulinooporności!

Wyobraź sobie, że dieta może być prosta w zastosowaniu, a także oszczędna. Nie potrzebujesz do tego produktów o dziwnych nazwach, które nie wiesz, gdzie kupić, ani siedzenia godzinami w kuchni przy przygotowywaniu skomplikowanych dań (bo kto ma na to czas?).

Wiem, co jest trudne przy stosowaniu diet, zwłaszcza dla osób z problemami hormonalnymi, dlatego chcę maksymalnie uprościć Ci zadanie. Tak, abyś nie musiała skupiać się na liczeniu kalorii czy zastanawianiu się, ile białka, a ile tłuszczów ma dany posiłek, i czy przypadkiem nie zaszkodzi w leczeniu, a jak najszybciej zaobserwowała efekty!

Nazywam się Aleksandra Rodziewicz i zawodowo pomagam kobietom z chorobami tarczycy i insulinoopornością zmienić nawyki żywieniowe dla ich lepszego zdrowia i samopoczucia.

Jedzenie powinno wspierać Twoje zdrowie, wpływać pozytywnie na jakość życia i samopoczucie. A stanie się tak tylko dzięki trwałej poprawie nawyków żywieniowych, a nie jakiejś “diecie-cud”. 

Ile już straciłaś czasu i pieniędzy, wypróbowując kolejne magiczne suplementy i detoksy, robiąc zbędne badania, z których nic nie wynika, czy męcząc się na restrykcyjnych dietach o nieudowodnionym działaniu?

A gdyby tak tym razem zaufać sprawdzonym rozwiązaniom, rzetelnej wiedzy naukowej i zastosować zbilansowaną, odżywczą dietę? Zadbać o siebie na spokojnie, bez presji, ale w końcu zrobić to skutecznie?

W tym właśnie mogę Ci pomóc! 

Wybierz odpowiedni zakres wsparcia i zacznij już dziś! 

Wybierz odpowiednią formę wsparcia:

Opcja 1: pakiet 3 nagrań szkoleń dietetycznych

W tym produkcie znajdziesz pakiet 3 szkoleń online, które pomogą Ci uporządkować dietę przy problemach hormonalnych.

1. “Jak zaplanować dietę w chorobach tarczycy, aby nie wydać na nią fortuny?” (sprawdzi się również przy IO!)
2. “Jak pozbyć się zmęczenia i zyskać więcej energii, nawet przy problemach hormonalnych?”
3. “Jak naturalnie zadbać o odporność na jesień?

 

Opcja 2: pakiet 3 nagrań szkoleń dietetycznych + gotowy jadłospis jesienno-zimowy na 28 dni

Oprócz pakietu 3 szkoleń, w tym produkcie otrzymujesz także kompleksowy, zbilansowany plan żywieniowy aż na 4 tygodnie! Plan stworzyłam z myślą o kobietach z problemami hormonalnymi, więc ma niski indeks glikemiczny, jest odżywczy i działa przeciwzapalnie.
Do wyboru warianty: tradycyjny, wegetariański, z rybami, bez mięsa (pescowegetariański), bezglutenowy. Dostępne kaloryczności od 1400 do 2000 kcal.

Opcja 3: pakiet 3 nagrań szkoleń dietetycznych + gotowy jadłospis jesienno-zimowy na 28 dni + indywidualna, 60-minutowa konsultacja online

Mimo 3 szkoleń dietetycznych i gotowego jadłospisu masz wątpliwości, czy uda Ci się wdrożyć skutecznie dietę?
Masz szczególną sytuację i chcesz zasięgnąć porady, jak indywidualnie dopasować dietę do swoich potrzeb?
Masz już za sobą nieudane próby uporządkowania diety czy odchudzania i chcesz mieć pewność, że tym razem się uda?
Ten pakiet jest dla Ciebie!

Nadal nie jesteś pewna, jaki pakiet zamówić?

Sprawdź najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi (kliknij, aby rozwinąć kolejne)

 

Na jak długo otrzymam dostęp do zakupionych produktów?

Dostęp do webinarów oraz jadłospisy otrzymujesz na zawsze.

Nagrania webinarów oraz materiały w PDF będą dostępne po zalogowaniu na Twoim koncie.

Mailem otrzymasz linki do pobrania jadłospisów w postaci plików PDF.

Co jeśli mam już jadłospis, a chcę skorzystać tylko z webinarów i konsultacji?

Napisz do mnie maila na kontakt@aleksandrarodziewicz.pl – na pewno coś wymyślimy 😉

Jak będzie realizowana indywidualna konsultacja?

Po zakończeniu sprzedaży (po 16.11) skontaktuję się z osobami, które kupiły pakiet premium, żeby przekazać informacje, jak się przygotować do rozmowy i ustalić termin konsultacji. Czas na realizację konsultacji jest do końca tego roku (max do 31.12.2020). Konsultacja odbywa się online przez Zoom lub Skype, trwa 60 minut.

Podczas rozmowy możemy zająć się tym, co jest dla Ciebie w tej chwili najistotniejsze – mogę ocenić Twoją dotychczasową dietę i wskazać elementy do poprawy; przeanalizować Twoje wyniki badań, ewentualnie doradzić, jakie badania w Twojej sytuacji warto zrobić; mogę odpowiedzieć na Twoje pytania odnośnie zaleceń dietetycznych w danej chorobie; możemy też skupić się na aspektach psychodietetycznych, czyli porozmawiać o tym, jak sobie ułatwić zmianę diety, na czym skupić się najpierw, jakie mogą być przyczyny Twoich problemów żywieniowych itp.

Czy dieta jest tylko dla osób z chorobami tarczycy i insulinoopornością?

Nie, jest to zdrowa dieta o obniżonym indeksie i ładunku glikemicznym, która realizuje zapotrzebowanie na witaminy i składniki mineralne dorosłych kobiet. Sprawdzi się również u osób całkowicie zdrowych, czy u tych, którzy chcą mądrze schudnąć albo utrzymać masę ciała przy niskiej aktywności fizycznej.

Jak mam wybrać kaloryczność?
  • Oblicz swoje zapotrzebowanie (Podstawową przemianę materii, PPM), najlepiej z wzoru Mifflina np. tutaj: https://dietetykpro.pl/kalkulatory/ppm-mifflin
  • Oszacuj swoją aktywność fizyczną – ustal współczynnik PAL (1,2 – brak aktywności, osoba leżąca; 1,4 – niska aktywność, praca siedząca, lekki trening 1-3 x w tygodniu; 1,6 – średnia aktywność, praca głównie siedząca, trening 3-5 x w tygodniu itd.)
  • Przemnóż PPM przez PAL, otrzymasz CPM, czyli całkowitą przemianę materii
  • Jeśli chcesz utrzymać masę ciała, wybierz kaloryczność jak najbardziej zbliżoną do CPM. Aby schudnąć, musisz odjąć od CPM zwykle 10-30% (im większa masa ciała na początku, tym więcej możesz odjąć). Jeśli chcesz przytyć, musisz dodać na początek 200-300 kcal do CPM, ale wśród tych jadłospisów możesz nie znaleźć dla siebie odpowiedniej kaloryczności na przytycie.
Co jeśli mam nietolerancję laktozy?

Wystarczy, jeśli kupisz mleko, jogurty i twarogi w wersji bez laktozy. To oczywiście trochę podniesie koszty diety. Sery (żółty, feta, mozzarella) zawierają śladowe ilości laktozy, możesz je spożywać bez obaw. Nie daj się naciągnąć na droższe sery w wersji bez laktozy.

Co jeśli w ogóle nie jem nabiału?

Na ten moment nie ma wersji całkowicie bez nabiału. Dieta bez nabiału jest dużo droższa i trudniejsza, wymaga zakupu np. roślinnych odpowiedników z dodatkiem wapnia. Jeśli takiej potrzebujesz, możesz zgłosić się do mnie indywidualnie.

Co jeśli nie jem pszenicy?

W jadłospisach pszenica pojawia się rzadko, głównie w postaci makaronu, bułki lub mąki (w naleśnikach). Możesz bez problemu makaron i bułki wymienić na inne pełnoziarniste produkty (np. żytnie, gryczane), a zamiast mąki pszennej użyć mąki żytniej lub mieszanki mąk bezglutenowych.

Co jeśli w jadłospisie znajdę produkty, których nie lubię?

Nie ma problemu, by samodzielnie wymienić pojedyncze produkty. Wraz z jadłospisem otrzymujesz poradnik, dzięki któremu dowiesz się, jak wprowadzać zmiany w posiłkach, by nie zmienić za bardzo ich kaloryczności i wartości odżywczych. Oprócz tego w jadłospisach znajdują się moje komentarze do wielu posiłków, w których podpowiadam, jakie zmiany można wprowadzić w danym przepisie.

Sprawdź opinie osób, które korzystały z mojej pomocy!

klientów moich gotowych diet

średnia opinia na znanylekarz.pl

ułożonych jadłospisów indywidualnych

%

zadowolenia

Skąd pomysł na pomoc online?

Nazywam się Aleksandra Rodziewicz i zawodowo pomagam kobietom z chorobami tarczycy i insulinoopornością zmienić nawyki żywieniowe dla ich lepszego zdrowia i samopoczucia.

Specjalizuję się w dietoterapii chorób tarczycy (niedoczynność, Hashimoto) i insulinooporności. Wiem, że nie każdy chce lub może skorzystać z indywidualnej pomocy dietetycznej, dlatego wpadłam na pomysł świadczenia pomocy online – zarówno w formie bezpłatnych webinarów, jak i płatnej oferty, by jak najwięcej osób mogło znaleźć coś dla siebie i w ten sposób rozpocząć dbanie o swoje zdrowie.

Proponowane przeze mnie formy pomocy oczywiście nie są w stanie zastąpić w 100% indywidualnej porady i spersonalizowanej diety (zwłaszcza przy wielu zaburzeniach występujących jednocześnie), ale stanowią dobrą opcję na start i są znacznie tańsze niż indywidualna współpraca! 

Chcesz mnie lepiej poznać? Znajdziesz mnie poniżej: