Chcesz w końcu schudnąć trwale i skutecznie, ale nie wiesz, jak się za to zabrać?

Nie każdy z nas ma czas i chęci, aby skrupulatnie liczyć kalorie, zastanawiać się nad odpowiednim bilansem składników odżywczych, czy z kalkulatorem przeliczać ilości zakupów przed każdą wizytą w sklepie.

Jeśli chcesz mieć ułatwione zadanie podczas stosowania diety, te gotowe jadłospisy z lekkimi, letnimi przepisami to coś dla Ciebie!

 

Masz problem z ułożeniem skutecznej, dobrze zbilansowanej, a jednocześnie nieskomplikowanej oraz smacznej diety?

Możliwe, że wiesz już, jakie elementy wziąć pod uwagę przy układaniu skutecznego jadłospisu. Jesteś też świadoma, jaką powinnaś wybrać kaloryczność diety, aby chudnąć w odpowiednim tempie, bez spalania mięśni.

Może jednak wciąż masz wątpliwości, jak skomponować poszczególne posiłki, oraz obawiasz się, że Twoja dieta będzie pełna wyrzeczeń, nudna, mało smaczna, a także skomplikowana w przygotowaniu i czasochłonna? 

Naprawdę nie musi tak być!

Jeśli chcesz, możesz otrzymać gotowe propozycje posiłków, wraz z listą zakupów i instrukcjami przygotowywania prostych, letnich dań. Właśnie w tym celu stworzyłam te letnie jadłospisy!

Tydzień 1: Królują truskawki, maliny, borówki, nektarynki, morele oraz botwinka, kalafior, fasolka szparagowa, cukinia i koperek.

Tydzień 2: To przede wszystkim maliny, czereśnie, arbuz, brzoskwinie i śliwki oraz bób (lub zielony groszek), fasolka, cukinia, pomidory, szpinak i bakłażan.

PS. Oczywiście dostajesz też poradnik “jak wymieniać produkty w jadłospisie”, aby wiedzieć co robić, jak warzywa czy owoce sezonowe się skończą!

 

Odchudzający jadłospis 7 lub 14-dniowy w kilku wersjach kalorycznych (1400-1800 kcal)

Do każdego jadłospisu otrzymujesz gotową listę zakupów, która jest zoptymalizowana tak, abyś nie musiała myśleć o ilościach, przeliczać na gramy, czy marnować jedzenia.

Stworzone w kilku wariantach, w zależności od Twoich indywidualnych potrzeb

Do wyboru wersja tradycyjna,  pescowegetariańska (z rybami, bez mięsa), wegetariańska, bez glutenu, bez nabiału, oraz bez glutenu i nabiału jednocześnie.

Diety zbilansowane, z niskim indeksem glikemicznym, także dla osób z chorobami tarczycy

Wszystkie jadłospisy, niezależnie od wariantu, są odpowiednie dla osób z chorobami tarczycy, insulinoopornością, PCOS czy innymi zaburzeniami hormonalnymi.

Wyobraź sobie, że dieta nie musi być nudna!

Jeśli do tej pory słowo “dieta” kojarzyło Ci się z wiecznymi wyrzeczeniami, obsesyjnym liczeniem kalorii, oraz brakiem efektów, to chcę Ci pokazać, że może być inaczej.

Wyobraź sobie, że dieta może być nieskomplikowana i prosta w zastosowaniu, a także oszczędna. Nie potrzebujesz do tego produktów o dziwnych nazwach, które nie wiesz, gdzie kupić, ani siedzenia godzinami w kuchni przy przygotowywaniu skomplikowanych dań (bo kto ma na to czas?).

Wiem, co jest trudne przy stosowaniu diet, dlatego w tych jadłospisach maksymalnie starałam się uprościć Ci zadanie. Tak, abyś nie musiała skupiać się na liczeniu kalorii, a jedynie trzymała się diety i jak najszybciej zaobserwowała efekty!

Do każdej wersji otrzymujesz gotową listę zakupów, zoptymalizowaną tak, aby nie marnować jedzenia, a także poradnik: “jak zamieniać produkty w diecie?”, abyś nie utknęła w momencie, kiedy nie możesz dostać jakiegoś składnika. 

Wyobraź sobie, że codzienne zakupy mogą być proste, a czekające na Ciebie posiłki bardzo smaczne… aż prawie nie zauważysz, że się odchudzasz! 🙂

Niestety często przy braku wprawy kończy się tak, że zapału wystarcza nam zaledwie na kilka dni, a potem wracamy do błędnych nawyków żywieniowych… i koło się zamyka.

  • Może zabraknie Ci pomysłów na posiłki?
  • Może komponowanie diety tak, aby zawierała odpowiedni bilans składników odżywczych, stanie się dla Ciebie zbyt czasochłonne?
  • A może po prostu nie będziesz wiedziała, co w sklepie kupić i jak dostosować dietę do swoich indywidualnych potrzeb?

Tak może być… bo jednak wiele osób wciąż myśli, że “jakoś” samodzielnie poradzi sobie z ułożeniem diety. Tymczasem nie jest to rozwiązanie dla wszystkich!

Uważam, że dieta ma Ci pomagać w drodze do piękniejszej sylwetki i powinniśmy dążyć do trwałej poprawy nawyków żywieniowych, zamiast wierzyć w “diety-cud”. 

Dlatego właśnie warto zastosować sprawdzone dietetyczne rozwiązania, na przykład ode mnie.

Dzięki pracy z indywidualnymi klientami wiem, co się sprawdza, a co nie, i przedstawię Ci takie propozycje posiłków, dzięki którym jedzenie stanie się przyjemnością… a pierwsze efekty mogą być widoczne nawet po tygodniu lub dwóch! 

Wierzę, że na każdą z nas czeka idealna sylwetka… wystarczy ją tylko w sobie odkryć.

Nie dostaniesz ode mnie diety kopiuj-wklej na 1000 kcal, nie schudniesz też 5 kg w tydzień. Nie zalecę Ci w tych jadłospisach kontrowersyjnej suplementacji za 1000 zł miesięcznie, nie polecę badań o wątpliwej wiarygodności.

Twoje zdrowie jest moim priorytetem, więc możesz spodziewać się rozsądnej dietoterapii i dążenia do trwałej zmiany nawyków. 

Liczne komentarze do posiłków, niezależnie od wybranej wersji 

zawierające rady odnośnie wymiany produktów, usprawnienia gotowania czy kwestii zdrowotnych.

Każda dieta została skomponowana tak, aby korzystało się z niej naprawdę prosto i abyś nie spędzała w kuchni wielu godzin dziennie!

Jadłospisy składają się z 4 części

1) wstęp – jak korzystać z jadłospisu, aby osiągnąć najlepsze efekty?

2) podsumowanie tygodnia jadłospisu

3) rozpisane posiłki, wraz z instrukcjami przygotowania, kalorycznością, oraz zawartością składników odżywczych.

4) gotowa lista zakupów do jadłospisu, z produktami ogólnie dostępnymi w każdym sklepie.

Do każdego dostaniesz też gratis – poradnik: “Jak wymieniać produkty w jadłospisie?

Dzięki czemu będziesz mogła podejść do diety elastycznie, a jednocześnie wiedzieć, co jest kluczowe, aby nie zaprzepaścić efektów.

Poradnik pomoże Ci zrozumieć też, jak później kontynuować zdrowy tryb odżywiania, nawet jak już skończysz dietę, bo zrealizujesz swoje cele żywieniowe.

 

Olę cechuje bardzo profesjonalne, rzetelne i niezwykle sympatyczne podejście do ludzi. Na podstawie wyników badań, ułożyła mi dietę nieskomplikowaną oraz niewymagającą wielu poświęceń i wyrzeczeń, a dodatkowo bardzo smaczną. Efekty zmian żywieniowych było widać już po 2 miesiącach nie tylko wizualnie, ale i pod względem samopoczucia. Z czystym sumieniem polecam Olę każdemu, kto chciałby coś zmienić w swoim żywieniu i nie tylko. Motywacja gwarantowana!
Magda O, Gdynia

Już na samym początku bardzo spodobało mi się podejście Pani Oli. Nie “klepie” masowych diet tylko dopasowuje je do faktycznych potrzeb i możliwości, zarówno w kwestii funduszy, jak i czasu potrzebnego na przygotowanie posiłków. Daje również wiele sugestii i zamienników, dzięki czemu przejście na nowy tryb jedzenia jest łatwe, a ja nie jestem niewolnikiem własnych posiłków. (…)
Magda K., Gdańsk

Chcę, abyś po zapoznaniu się z jadłospisami postawiła na trwałą poprawę nawyków żywieniowych… i trwałe efekty!

Dlatego właśnie przygotowałam jadłospisy w ten sposób, aby były jak najlepiej dopasowane do Twojej indywidualnej sytuacji. Wybierasz po pierwsze: odpowiednią wersję jadłospisu (tradycyjny, wegetariański lub uwzględniający najczęstsze nietolerancje pokarmowe), długość trwania (7 lub 14 dni, oczywiście ten na 14 dni zapewni Ci bardziej urozmaiconą dietę), oraz odpowiedni wariant kaloryczny (w wyzwaniu pokazałam Ci, jak ustalić odpowiednią kaloryczność diety odchudzającej).

Zamówienie jest bardzo proste, wystarczy wybrać odpowiedni wariant klikając w poniższy przycisk, przejść do zamówienia, a po jego realizacji natychmiast otrzymasz na podany adres e-mail swoją wersję jadłospisu!

Krok 1: wybierz czas trwania jadłospisu - 7 lub 14 dni

Wersja 14-dniowa zapewni Ci większe urozmaicenie diety, ale wersja 7-dniowa jak najbardziej jest również do zastosowania, po prostu będziesz powtarzać poszczególne dni. 

Krok 2: wybierz wersję jadłospisu (tradycyjna, wegetariańska, lub uwzględniająca nietolerancje pokarmowe)

Wszystkie jadłospisy, niezależnie od wariantu, będą odpowiednie dla osób z chorobami tarczycy, insulinoopornością, PCOS czy innymi zaburzeniami hormonalnymi.

Krok 3: wybierz odpowiednią kaloryczność jadłospisu

Nie strzelaj! Policz, jaka powinna być kaloryczność diety odchudzającej (od 70 do 90% Twojego CPM, czyli całkowitej przemiany materii). Osoby z większą nadwagą powinny zastosować większą redukcję kalorii.

Wybierz odpowiednią wersję jadłospisu:

Nadal nie jesteś pewna, czy to coś dla Ciebie?

Sprawdź, komu polecam, a komu nie polecam zamawiania jadłospisów: 

 

Zamów jadłospisy bez wahania, jeśli:

Z

Nie wiesz, jak zaplanować swój jadłospis (albo nie masz na to czasu) i trzymać się właściwej kaloryczności

Z

Zmagasz się z nietolerancjami pokarmowymi i nie wiesz, jak wprowadzić dietę eliminacyjną, żeby nie spowodować niedoborów pokarmowych

Z

Chcesz korzystać z pysznych, sezonowych warzyw i owoców, a przy tym skutecznie chudnąć

Z

Potrzebujesz inspiracji na posiłki, brakuje Ci pomysłów, jak urozmaicić swoją dietę

Z

Masz problem z organizacją zakupów spożywczych i marnujesz sporo jedzenia

Nie kupuj, jeśli:

Q

Jesteś osobą bardzo wybredną, która nie lubi wielu produktów.

W Twoim przypadku kupowanie gotowego jadłospisu prawdopodobnie się nie sprawdzi. Ale oczywiście możesz dać sobie szansę na poznanie nowych smaków 😉

Q

Nie zamierzasz gotować sobie posiłków.

Niestety, gotowe jadłospisy wymagają od Ciebie spędzenia trochę czasu w kuchni, inaczej się nie da. Zapewniam Cię jednak, że jadłospis jest tak zaprojektowany, żeby zminimalizować ten czas i jak najbardziej uprościć gotowanie. Nie będzie lepienia pierogów i pieczenia faszerowanych mięsnych roladek 😉

Q

Wierzysz w skuteczność jedynie diety niskowęglowodanowej/ ketogennej/ postu Dąbrowskiej/ detoksu sokowego itp.

Jadłospisy bazują na najbardziej optymalnym dla większości osób podejściu, w którym większość energii pochodzi z węglowodanów (około 45%), natomiast charakteryzują się również wysoką podażą białka (około 23%), co jest bardzo istotne podczas odchudzania.

Q

Potrzebujesz diety „na masę”.

Dostępne kaloryczności prawdopodobnie będą dla Ciebie zbyt niskie. Jeśli chcesz przytyć, najlepiej do swojego całkowitego zapotrzebowania dodać na początek 200 kcal. Co więcej, te jadłospisy to to diety bardzo sycące, a przy przekraczaniu swojego zapotrzebowania często należy zastosować podejście odwrotne, czyli bazować na produktach mniej sycących. Dzięki temu łatwiej jest zjeść więcej.

osoby już skorzystały

średnia opinia na znanylekarz.pl

ułożonych jadłospisów indywidualnych

%

zadowolonych klientek

Skąd pomysł na te jadłospisy?

Nazywam się Aleksandra Rodziewicz i zawodowo pomagam kobietom z chorobami tarczycy zmienić nawyki żywieniowe dla ich lepszego zdrowia i samopoczucia.

Specjalizuję się w dietoterapii chorób tarczycy (niedoczynność, Hashimoto) i insulinooporności. Zazwyczaj pracuję z klientami indywidualnie, ale niestety mam coraz mniej mocy przerobowych, dlatego wpadłam na pomysł skomponowania gotowych, profesjonalnych jadłospisów (programów żywieniowych) w kilku wersjach.

Jadłospisy oczywiście nie są w stanie zastąpić w 100% indywidualnej porady i spersonalizowanej diety, ale stanowią dobrą opcję na start i są oczywiście o wiele tańsze, niż indywidualna konsultacja!

Chcesz mnie lepiej poznać? Znajdziesz mnie poniżej:

Nie czekaj, rozpocznij swoją dietę już teraz!