UWAGA, obecnie zapisy zamknięte

Opanuj hormony i kilogramy

Program odchudzania online dla kobiet z problemami hormonalnymi

Ten program jest dla Ciebie, jeśli:
R

czujesz, że brakuje Ci konsekwencji i wytrwałości w pilnowaniu diety, a Twoja motywacja ulatnia się, gdy nie widzisz szybkich efektów

R

obawiasz się, że nie schudniesz przez problemy hormonalne (choroby tarczycy, insulinooporność) i nie wiesz, jak dobrać posiłki do Twojego stanu zdrowia

R

nie potrafisz poradzić sobie z podjadaniem, a Twoje odchudzanie kończy się, gdy nadchodzi okres, pojawia się stres lub trudne emocje

R

myślisz, że nie dasz rady schudnąć, bo musiałabyś całkiem zrezygnować ze słodyczy lub innego jedzenia, które bardzo lubisz, a masz na to za mało silnej woli

R

masz za sobą liczne próby odchudzania i zwątpiłaś, że kiedyś Ci się uda

W programie przeprowadzę Cię krok po kroku przez przemyślany proces, w którym:

Poznasz podstawowe zasady odchudzania i zdobędziesz wiedzę na temat diety przy problemach hormonalnych (choroby tarczycy, insulinooporność), dzięki czemu przestaniesz wierzyć w mity i będziesz mogła skupić się na skutecznych działaniach popartych dowodami naukowymi

Odkryjesz swoje wartości, którymi chcesz się kierować oraz przekonania, które dotychczas utrudniały Ci odchudzanie, dzięki czemu zbudujesz trwałe źródło motywacji do zmian

Następnie, uzbrojona w rzetelną wiedzę, świadoma swoich dotychczasowych przekonań i swojej prawdziwej motywacji, dowiesz się, czym jest nawyk i jak działa pętla nawyku, dzięki czemu rozpracujesz swoje nawyki i będziesz w stanie wyznaczyć realny cel Twoich działań

Na końcu poznasz skuteczne sposoby zmiany nawyków i zachowań, co pozwoli Ci stworzyć rozsądny plan osiągnięcia Twojego celu. Oprócz tego będziesz wiedzieć, jak monitorować realizację planu i jakich pułapek się wystrzegać w procesie zmiany.

Ty też, pomimo problemów hormonalnych, możesz schudnąć trwale i skutecznie – bez głodówek, restrykcji i zakazów!

Wiem, jakie są najczęstsze błędy i trudności w odchudzaniu, zwłaszcza wśród kobiet z problemami hormonalnymi, bo pracuję z nimi indywidualnie już kilka lat. Dlatego chcę maksymalnie uprościć Ci zadanie.

Stworzyłam kompleksowy program, w którym przeprowadzę Cię przez konkretny proces.

Po jego przejściu będziesz w stanie samodzielnie kontynuować odchudzanie. I będziesz doskonale wiedzieć, jak to zrobić – z życzliwością i szacunkiem dla siebie i swoich potrzeb.

Jedzenie powinno wspierać Twoje zdrowie, wpływać pozytywnie na jakość życia i samopoczucie. A stanie się tak tylko dzięki trwałej poprawie nawyków żywieniowych, a nie jakiejś “diecie-cud”. 

Ile już straciłaś czasu i pieniędzy, robiąc zbędne badania, z których nic nie wynika, czy męcząc się na restrykcyjnych dietach o nieudowodnionym działaniu? Ile nieudanych prób odchudzania podjęłaś?

A gdyby tak tym razem zaufać sprawdzonym rozwiązaniom, rzetelnej wiedzy naukowej i spróbować zmienić nawyki krok po kroku? Zadbać o siebie na spokojnie, bez presji, ale w końcu zrobić to skutecznie?

W tym właśnie chcę Ci pomóc! 

Wybierz odpowiedni pakiet i dołącz do programu już dziś! 

100% uczestniczek pierwszej edycji poleciłoby ten program innym!

Dlaczego właśnie ten program?

  • Skupiamy się na odchudzaniu przy problemach hormonalnych, które może sprawiać więcej trudności!
  • Nie jest to po prostu zbiór informacji, a przemyślany proces, dzięki któremu z każdym dniem będziesz coraz bardziej świadoma i będziesz działać coraz skuteczniej

Program odchudzania “Opanuj hormony i kilogramy” składa się z 8 modułów.

Część 1: Poznaj fakty

N

Moduł 1: Podstawy odchudzania

  • Jakie są 3 elementy niezbędne do sukcesu w odchudzaniu
  • Jak oszacować swoje zapotrzebowanie i zaplanować deficyt kaloryczny
  • Jaki wpływ na odchudzanie ma aktywność fizyczna (NEAT, jak przeceniamy nasz wydatek energetyczny)
  • Indeks sytości, sposób komponowania posiłków
  • Głód a apetyt, skala głodu
N

Moduł 2: Tarczyca i insulinooporność

  • Podstawowe informacje: niedoczynność tarczycy, Hashimoto, PCOS, IO
  • Niezbędne badania i leki
  • Czy suplementy są niezbędne?
  • Problemy hormonalne a spowolnienie metabolizmu
  • Dieta przeciwzapalna – zasady
  • Czy nietolerancje pokarmowe utrudniają odchudzanie?
  • Kontrowersyjne produkty: gluten, nabiał, soja itp.
  • Ile posiłków jeść?
  • Indeks i ładunek glikemiczny w praktyce

Część 2: zajrzyj w głąb siebie

N

Moduł 3: Odkryj swoje przekonania i prawdziwą motywację

  • Dlaczego restrykcyjne zasady nie działają?
  • Jakie przekonania utrudniają odchudzanie?
  • Podejście do niepowodzeń i życzliwość dla siebie
  • Zacznij od swoich wartości

  • Skąd brać motywację?

N

Moduł 4: Jak sobie radzić z podjadaniem i zachciankami?

  • Dlaczego podjadamy?
  • Powody jedzenia inne niż głód
  • Jedzenie pod wpływem emocji i stresu
  • Słodycze i dziennik zachcianek
  • Nie zakazuj!

  • Uważne jedzenie jako podstawa

Część 3: obierz właściwy kurs

N

Moduł 5: Nawyki rządzą naszym życiem

  • Czym są i po co nam nawyki

  • Przyjrzyj się swoim nawykom – co doprowadziło Cię do punktu, w którym jesteś?
  • Jak działa pętla nawyku?

  • Rozpracuj swoją pętlę nawyku

  • Od jakiego nawyku zacząć zmiany?
N

Moduł 6: Co tak naprawdę chcesz zmienić?

  • Jak dobrze określić cel zmiany?

  • Czy cel musi być SMART?

  • Cel w oparciu o warstwy zmiany zachowania: rezultat, proces, tożsamość

  • Cel a poczucie spełnienia

Część 4: stwórz plan działania

N

Moduł 7: Dobry plan to podstawa

  • Dlaczego sam cel to za mało?
  • Tworzenie korzystnych nawyków a eliminowanie tych złych
  • Najskuteczniejsze sposoby zmiany nawyków

  • Plan minimum, optimum i maksimum

N

Moduł 8: Co dalej?

  • Śledzenie nawyków – co, po co i jak?

  • Przydatne sposoby monitorowania i aplikacje

  • Elastyczne podejście – Twój cel a weekendy, imprezy, wyjazdy
  • Stwórz plan awaryjny
  • Co zrobić w razie zboczenia z obranego kursu?

Dla kogo NIE JEST ten program?

Dla osób, które chcą jak najszybciej schudnąć, bez względu na sposób, koszty i ryzyko efektu jojo

Dla osób, którym nie chce się analizować swoich przekonań i nawyków, oczekują prostego i szybkiego rozwiązania

Dla osób, które wolą „przemęczyć” się kilka tygodni na niskokalorycznej diecie lub poście, a potem wrócić do dawnych nawyków, bo nie zależy im na trwałej zmianie

Kim jestem i dlaczego warto wziąć udział? 

Nazywam się Aleksandra Rodziewicz i zawodowo pomagam kobietom z problemami hormonalnymi zmienić nawyki żywieniowe dla ich lepszego zdrowia i samopoczucia.

 

Specjalizuję się w dietoterapii chorób tarczycy (niedoczynność, Hashimoto) i insulinooporności. Od prawie 5 lat wspieram kobiety indywidualnie, a od 2 lat działam również w Internecie – by pomagać na większą skalę, motywować do dbania o siebie i obalać mity żywieniowe.

Jestem też biotechnologiem, więc bardzo bliskie są mi badania naukowe. Sama aktualnie takie prowadzę – w ramach doktoratu sprawdzam wpływ diety bezglutenowej na kobiety z chorobą Hashimoto!

Stworzyłam gotowe plany żywieniowe – jadłospisy, które dopasowałam do potrzeb kobiet z problemami hormonalnymi, oferując różnorodne warianty i wersje kaloryczne.

Ale ponieważ same gotowe jadłospisy to za mało, postanowiłam stworzyć ten program, w którym nauczę Cię wszystkiego, co niezbędne do skutecznego i trwałego odchudzania przy problemach hormonalnych.

Będziesz więc w dobrych rękach, bo w swojej pracy opieram się na sprawdzonych rozwiązaniach i wspieram w trwałej zmianie nawyków! 🙂

Zapraszam! 

Polecam Panią Olę, dzięki pomocy Pani Oli udało mi się zgubić 10kg tkanki tłuszczowej 🙂
Przyszłam do Pani Oli z IO i nadwagą.
Pani Ola wysłuchała mnie uważnie, i dostosowała dietę do mojego trybu życia-mama 3 dzieci. Posiłki mało czasochłonne, ale przy tym pełnowartościowe.
Na każde moje pytanie dotyczące diety, bądź IO uzyskałam wyczerpującą odpowiedź.
Czuję się świetnie!! Odzyskałam dawna energię 🙂
Polecam!!!
Aneta