ruszyły zapisY! zyskaj wsparcie i opiekę dietetyka przez 4 tygodnie!

Opanuj hormony i kilogramy

Grupowy program odchudzania online dla kobiet z problemami hormonalnymi

Spiesz się, liczba miejsca ograniczona, sprawdź szczegóły i ceny!

Ten program jest dla Ciebie, jeśli:
R

czujesz, że brakuje Ci konsekwencji i wytrwałości w pilnowaniu diety, a Twoja motywacja ulatnia się, gdy nie widzisz szybkich efektów

R

obawiasz się, że nie schudniesz przez problemy hormonalne (choroby tarczycy, insulinooporność) i nie wiesz, jak dobrać posiłki do Twojego stanu zdrowia

R

nie potrafisz poradzić sobie z podjadaniem, a Twoje odchudzanie kończy się, gdy nadchodzi okres, pojawia się stres lub trudne emocje

R

myślisz, że nie dasz rady schudnąć, bo musiałabyś całkiem zrezygnować ze słodyczy lub innego jedzenia, które bardzo lubisz, a masz na to za mało silnej woli

R

masz za sobą liczne próby odchudzania i zwątpiłaś, że kiedyś Ci się uda

Zapisy do programu otwarte jeszcze...

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

W programie przeprowadzę Cię krok po kroku przez przemyślany proces, w którym:

Poznasz podstawowe zasady odchudzania i zdobędziesz wiedzę na temat diety przy problemach hormonalnych (choroby tarczycy, insulinooporność), dzięki czemu przestaniesz wierzyć w mity i będziesz mogła skupić się na skutecznych działaniach popartych dowodami naukowymi

Odkryjesz swoje wartości, którymi chcesz się kierować oraz przekonania, które dotychczas utrudniały Ci odchudzanie, dzięki czemu zbudujesz trwałe źródło motywacji do zmian

Następnie, uzbrojona w rzetelną wiedzę, świadoma swoich dotychczasowych przekonań i swojej prawdziwej motywacji, dowiesz się, czym jest nawyk i jak działa pętla nawyku, dzięki czemu rozpracujesz swoje nawyki i będziesz w stanie wyznaczyć realny cel Twoich działań

Na końcu poznasz skuteczne sposoby zmiany nawyków i zachowań, co pozwoli Ci stworzyć rozsądny plan osiągnięcia Twojego celu. Oprócz tego będziesz wiedzieć, jak monitorować realizację planu i jakich pułapek się wystrzegać w procesie zmiany.

Ty też, pomimo problemów hormonalnych, możesz schudnąć trwale i skutecznie – bez głodówek, restrykcji i zakazów!

Wiem, jakie są najczęstsze błędy i trudności w odchudzaniu, zwłaszcza wśród kobiet z problemami hormonalnymi, bo pracuję z nimi indywidualnie już kilka lat. Dlatego chcę maksymalnie uprościć Ci zadanie.

Stworzyłam kompleksowy 4-tygodniowy program grupowy, w którym przeprowadzę Cię przez konkretny proces.

Po jego przejściu będziesz w stanie samodzielnie kontynuować odchudzanie. I będziesz doskonale wiedzieć, jak to zrobić – z życzliwością i szacunkiem dla siebie i swoich potrzeb.

Jedzenie powinno wspierać Twoje zdrowie, wpływać pozytywnie na jakość życia i samopoczucie. A stanie się tak tylko dzięki trwałej poprawie nawyków żywieniowych, a nie jakiejś “diecie-cud”. 

Ile już straciłaś czasu i pieniędzy, robiąc zbędne badania, z których nic nie wynika, czy męcząc się na restrykcyjnych dietach o nieudowodnionym działaniu? Ile nieudanych prób odchudzania podjęłaś?

A gdyby tak tym razem zaufać sprawdzonym rozwiązaniom, rzetelnej wiedzy naukowej i spróbować zmienić nawyki krok po kroku? Zadbać o siebie na spokojnie, bez presji, ale w końcu zrobić to skutecznie?

W tym właśnie chcę Ci pomóc! 

Wybierz odpowiedni pakiet i dołącz do programu już dziś! 

Dlaczego właśnie ten program?

  • Skupiamy się na odchudzaniu przy problemach hormonalnych, które może sprawiać więcej trudności!
  • Dzieje się NA ŻYWO, więc nie musisz się martwić, że kupisz kurs, a potem nawet do niego nie zajrzysz
  • Otrzymujesz nieocenione wsparcie grupy kobiet, które zmagają się z podobnymi przeszkodami
  • Nie jest to po prostu zbiór informacji, a przemyślany proces, dzięki któremu z każdym dniem będziesz coraz bardziej świadoma i będziesz działać coraz skuteczniej

Program odchudzania “Opanuj hormony i kilogramy” trwa przez 4 tygodnie (startujemy 18.01), a w każdym tygodniu czekają Cię 2 moduły.

Tydzień 1: Poznaj fakty

N

Moduł 1: Podstawy odchudzania

  • Jakie są 3 elementy niezbędne do sukcesu w odchudzaniu
  • Jak oszacować swoje zapotrzebowanie i zaplanować deficyt kaloryczny
  • Jaki wpływ na odchudzanie ma aktywność fizyczna (NEAT, jak przeceniamy nasz wydatek energetyczny)
  • Indeks sytości, sposób komponowania posiłków
  • Głód a apetyt, skala głodu
N

Moduł 2: Tarczyca i insulinooporność

  • Czy spowolnienie metabolizmu to fakt?
  • Niezbędne badania i leki
  • Dieta przeciwzapalna – zasady
  • Kontrowersyjne produkty: gluten, nabiał, soja itp.
  • Czy nietolerancje pokarmowe utrudniają odchudzanie?
  • Indeks a ładunek glikemiczny
  • Ile posiłków jeść?
  • Czy suplementy są niezbędne?

Tydzień 2: zajrzyj w głąb siebie

N

Moduł 3: Odkryj swoje przekonania i prawdziwą motywację

  • Określ swoje wartości
  • Jakie przekonania utrudniają odchudzanie?
  • Twoje podejście do niepowodzeń
  • 3 warstwy zmiany zachowania
  • Znajdź swoje źródło trwałej motywacji
N

Moduł 4: Jak sobie radzić z podjadaniem i zachciankami?

  • Uważność jako podstawa
  • Powody jedzenia inne niż głód – i jak sobie z nimi radzić
  • Jedzenie pod wpływem emocji i stresu
  • Słodycze i dziennik zachcianek

Tydzień 3: obierz właściwy kurs

N

Moduł 5: Nawyki rządzą naszym życiem

  • Po co nam nawyki

  • Przyjrzyj się swoim nawykom – co doprowadziło Cię do punktu, w którym jesteś
  • Jak działa pętla nawyku?

  • Rozpracuj swoją pętlę nawyku

N

Moduł 6: Co tak naprawdę chcesz zmienić?

  • Jak określić cel zmiany?

  • Zacznij od czegoś prostego
  • Czy cel musi być SMART?
  • Cel w oparciu o warstwy zmiany zachowania

Tydzień 4: stwórz plan działania

N

Moduł 7: Dobry plan to podstawa

  • Najskuteczniejsze sposoby zmiany nawyków

  • Tworzenie korzystnych nawyków a eliminowanie tych złych
  • Twoje zasoby i wsparcie

  • Plan A i plan B

N

Moduł 8: Co dalej?

  • Jak monitorować realizację planu

  • Przewiduj i reaguj

  • Jaki czyhają na Ciebie pułapki
  • Elastyczne podejście – Twój cel a imprezy, wyjazdy, święta

Zamów wybrany wariant programu!

Możesz dołączyć do programu jeszcze przez...

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

Co znajdziesz w jadłospisie w pakiecie premium?

Pakiet premium zawiera gotowy jadłospis na 28 dni, który może być dla Ciebie dodatkowym wsparciem w procesie odchudzania. Jadłospisy są dopasowane do potrzeb kobiet z chorobami tarczycy i insulinoopornością, są przeciwzapalne, z niskim indeksem glikemicznym, a przy tym sycące, proste i smaczne. Po zakupie pakietu premium otrzymasz ankietę, na podstawie której dobiorę Ci jadłospis.

Do wyboru jest jadłospis tani całoroczny (który bazuje na tańszych, łatwo dostępnych produktach) oraz jadłospis jesienno-zimowy, który jest trochę bardziej urozmaicony i wykorzystuje więcej produktów sezonowych.

Każdy jadłospis zawiera szczegółowy opis przygotowania posiłków, ilości produktów podane w gramach i w miarach domowych oraz listę zakupów na każdy tydzień. Oprócz samego jadłospisu, otrzymujesz też poradnik: “Jak wymieniać produkty w jadłospisie“, dzięki któremu 

Sprawdź poniżej przykładowe posiłki z diety (jadłospis jesienno-zimowy, 1500 kcal, wersja tradycyjna)

Dla kogo NIE JEST ten program?

Dla osób, które chcą jak najszybciej schudnąć, bez względu na sposób, koszty i ryzyko efektu jojo

Dla osób, którym nie chce się analizować swoich przekonań i nawyków, oczekują prostego i szybkiego rozwiązania

Dla osób, które wolą „przemęczyć” się kilka tygodni na niskokalorycznej diecie lub poście, a potem wrócić do dawnych nawyków, bo nie zależy im na trwałej zmianie

Masz wątpliwości?

Sprawdź najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi (kliknij, aby rozwinąć kolejne)

 

Na jak długo otrzymam dostęp?

Dostajesz na zawsze dostęp do platformy, na której znajdują się ćwiczenia i na którą potem trafią zapisane spotkania LIVE z grupy facebookowej.

Będziesz mieć również dostęp do wszystkich ulepszeń tego programu w przyszłości 🙂

Jak w praktyce będzie przebiegał program?

18.01 ruszy grupa na Facebooku, w której będą odbywać się spotkania na żywo ze mną. Spotkania będą we wtorki i czwartki o 20:00 + ostatnie spotkanie na zakończenie w poniedziałek 15.02 o 20:00. Jeśli te terminy Ci nie pasują, to spokojnie – wszystkie transmisje zostaną zapisane i będziesz mogła je później obejrzeć. Warto oczywiście być na żywo, żeby na bieżąco uzupełniać ćwiczenia i zadawać pytania, ale możesz też zadać swoje pytania w postach w grupie.

Na początku każdego z 4 tygodni otrzymasz dostęp do ćwiczeń na dany tydzień. Warto robić ćwiczenia na bieżąco, ale niektóre z nich na pewno będą wymagały dłuższego zastanowienia. Możesz do nich wracać, gdy tylko poczujesz taką potrzebę.

Dodatkowo osoby, które wykupią pakiet premium, po uzupełnieniu ankiety otrzymają mailowo dostęp do odpowiednich jadłospisów w PDF.

Czego potrzebuję, by wziąć udział w programie?

Musisz mieć konto na Facebooku, by móc dołączyć do zamkniętej grupy. Wszystkie materiały ostatecznie znajdą się na platformie kursowej na mojej stronie, ale obecność w grupie daje mnóstwo wsparcia i motywacji, więc warto z tego skorzystać 🙂

Poza tym wystarczy Ci przeglądarka, skrzynka email i dostęp do Internetu 😉 Ewentualnie drukarka, jeśli wolisz uzupełniać ćwiczenia ręcznie na papierze.

Teraz nie jest dla mnie dobry moment, czy mogę dołączyć do programu później?

Z racji, że program dzieje się na żywo, po 18.01 nie będzie możliwości, by do niego dołączyć.

Będzie na pewno kolejna edycja, ale w tej chwili nie wiem kiedy. I na pewno cena w kolejnej edycji wzrośnie.

Czy program jest tylko dla osób z chorobami tarczycy i insulinoopornością?

Nie, jeden z modułów koncentruje się stricte na tym, jak te problemy zdrowotne utrudniają odchudzanie i jak sobie z tym radzić. Pozostałe moduły są uniwersalne, podobnie jak gotowe jadłospisy mogą być zastosowane przez zdrowe osoby. Jeśli nic Ci nie dolega, po prostu chcesz schudnąć, a chcesz skorzystać z takiej formy wsparcia, to zapraszam serdecznie, na pewno nie pożałujesz 🙂

Czy schudnę w ciągu tych 4 tygodni?

Na pewno rozpoczniesz proces odchudzania, ale jego czas trwania jest uzależniony od wielu czynników: Twojej wyjściowej wagi, poziomu aktywności fizycznej, zasobów, które masz do dyspozycji itd. Założenie programu jest takie, by przekazać Ci całą wiedzę i umiejętności niezbędne do skutecznego schudnięcia. Tak, byś mogła kontynuować ten proces po zakończeniu programu, ale już bez poczucia walki ze sobą, restrykcji i zakazów.

Co jeśli program nie spełni moich oczekiwań?

Jeśli pomimo obejrzenia wszystkich lekcji i zrobienia wszystkich ćwiczeń uznasz, że ten program niczego nie poprawił w Twoim podejściu do odchudzania i nie pomógł w zmianie nawyków – to napisz do mnie, prześlij uzupełnione ćwiczenia, a zwrócę Ci pieniądze.

Jak mam wybrać jadłospis w wersji PREMIUM?

Po zakupie wersji PREMIUM otrzymasz ankietę, w której poproszę Cię o odpowiedź na kilka pytań, m.in. podanie wagi, wzrostu, wieku. Na tej podstawie dobiorę Ci kaloryczność jadłospisu.

Oprócz tego poproszę Cię o wybranie pomiędzy jadłospisem jesienno-zimowym a tanim całorocznym. Oba jadłospisy mają takie same główne założenia (dla kobiet z problemami hormonalnymi, o charakterze przeciwzapalnym, z niskim indeksem i ładunkiem glikemicznym, sycące, proste i smaczne), ale główne różnice to:

– jadłospis tani całoroczny bazuje na tańszych produktach, łatwo dostępnych przez cały rok,

– jadłospis jesienno-zimowy jest trochę bardziej urozmaicony i zawiera kilka droższych produktów (typu komosa ryżowa), a przede wszystkim zawiera produkty sezonowe, typowe dla jesieni i zimy (np. dynia, kaki, figi). Dlatego wygodniej jest stosować go w okresie mniej więcej od września do marca, ale w pozostałe miesiące też można, po prostu stosując zamienniki w oparciu o dołączony poradnik.

Poza wybraniem jadłospisu, poproszę Cię również o wybranie wersji. Do wyboru jest wersja tradycyjna (wszystkiego po trochu: mięso, ryby, strączki, nabiał, jajka), wegetariańska (bez mięsa i ryb, ale z nabiałem, jajami i strączkami), wege + ryby (z rybami, nabiałem, jajami, strączkami). Dodatkowo w jadłospisie jesienno-zimowym dostępna jest wersja bezglutenowa (nie ma takiej w jadłospisie tanim całorocznym!).

Co jeśli w gotowym jadłospisie znajdę produkty, których nie lubię?

Nie ma problemu, by samodzielnie wymienić pojedyncze produkty. Wraz z jadłospisem otrzymujesz poradnik, dzięki któremu dowiesz się, jak wprowadzać zmiany w posiłkach, by nie zmienić za bardzo ich kaloryczności i wartości odżywczych. Oprócz tego w jadłospisach znajdują się moje komentarze do wielu posiłków, w których podpowiadam, jakie zmiany można wprowadzić w danym przepisie.

Wiesz już wszystko?

Wybierz odpowiedni wariant i dołącz do programu!

A jeśli nadal masz wątpliwości, czy to rozwiązanie odpowiednie dla Ciebie, napisz do mnie na kontakt@aleksandrarodziewicz.pl – podpowiem.

Kim jestem i dlaczego warto wziąć udział? 

Nazywam się Aleksandra Rodziewicz i zawodowo pomagam kobietom z problemami hormonalnymi zmienić nawyki żywieniowe dla ich lepszego zdrowia i samopoczucia.

 

Specjalizuję się w dietoterapii chorób tarczycy (niedoczynność, Hashimoto) i insulinooporności. Od prawie 5 lat wspieram kobiety indywidualnie, a od 2 lat działam również w Internecie – by pomagać na większą skalę, motywować do dbania o siebie i obalać mity żywieniowe.

Jestem też biotechnologiem, więc bardzo bliskie są mi badania naukowe. Sama aktualnie takie prowadzę – w ramach doktoratu sprawdzam wpływ diety bezglutenowej na kobiety z chorobą Hashimoto!

Stworzyłam gotowe plany żywieniowe – jadłospisy, które dopasowałam do potrzeb kobiet z problemami hormonalnymi, oferując różnorodne warianty i wersje kaloryczne.

Ale ponieważ same gotowe jadłospisy to za mało, postanowiłam stworzyć ten program, w którym nauczę Cię wszystkiego, co niezbędne do skutecznego i trwałego odchudzania przy problemach hormonalnych.

Będziesz więc w dobrych rękach, bo w swojej pracy opieram się na sprawdzonych rozwiązaniach i wspieram w trwałej zmianie nawyków! 🙂

Zapraszam! 

Polecam Panią Olę, dzięki pomocy Pani Oli udało mi się zgubić 10kg tkanki tłuszczowej 🙂
Przyszłam do Pani Oli z IO i nadwagą.
Pani Ola wysłuchała mnie uważnie, i dostosowała dietę do mojego trybu życia-mama 3 dzieci. Posiłki mało czasochłonne, ale przy tym pełnowartościowe.
Na każde moje pytanie dotyczące diety, bądź IO uzyskałam wyczerpującą odpowiedź.
Czuję się świetnie!! Odzyskałam dawna energię 🙂
Polecam!!!
Aneta