Potrzebujesz skutecznej, zdrowej i prostej diety przy problemach hormonalnych?

Gotowe jadłospisy online są świetną, tańszą alternatywą dla współpracy indywidualnej z dietetykiem. Mogą też stanowić pierwszy, samodzielny krok do zrozumienia podstaw zdrowej, pełnowartościowej diety, która wcale nie musi być restrykcyjna. Możesz zacząć odżywiać się lepiej nawet dziś!

 

Każdy jadłospis zawiera:

N

5 posiłków dziennie (które łatwo zmodyfikujesz do 4, łącząc przekąskę z innym posiłkiem)

N

szczegółową instrukcję wykonania posiłków

N

gramaturę składników, kaloryczność i makroskładniki, których nie musisz liczyć samodzielnie

N

gotową listę zakupów na cały tydzień

GRATIS poradnik „Jak wymieniać produkty w jadłospisie”

Jadłospisy sezonowe uwzględniają produkty dostępne o danej porze roku!

Moje gotowe jadłospisy są odpowiednie dla osób z chorobami tarczycy i insulinoopornością!

To kompletne programy żywieniowe, które zawierają sycące posiłki z dużą zawartością warzyw i białka, a także niskim indeksem i ładunkiem glikemicznym. Dieta ma także charakter przeciwzapalny, co jest szczególnie ważne przy problemach hormonalnych.

Gotowe jadłospisy są stworzone dla osób, które:

N

nie stosują zbilansowanej diety na co dzień i nie mają pojęcia, od czego zacząć

N

chcą wspomóc pracę tarczycy, poprawić swoje wyniki badań i obniżyć poziom cukru we krwi

N

nie wiedzą, jak komponować posiłki, by były sycące, zdrowe i pełnowartościowe

N

chcą zmniejszyć stan zapalny w swoim organizmie, który leży u podstaw insulinooporności, PCOS, chorób tarczycy itp.

N

chcą schudnąć w zdrowy sposób, bez wyrzeczeń, głodowania i efektu jojo

N

chcą planować posiłki tak, by nie marnować jedzenia i zaoszczędzić pieniądze

400 osób już korzysta z gotowych jadłospisów i ułatwia sobie stosowanie zdrowej diety na co dzień

dołącz do nich!

Zamów wybraną wersję jadłospisu!

 

Zdecyduj, czy wolisz tani jadłospis całoroczny czy jadłospisy sezonowe, a następnie określ długość trwania jadłospisu, wersję i kaloryczność. Po opłaceniu zamówienia natychmiast otrzymasz na maila swój jadłospis (w PDFie) z bonusem: poradnikiem “Jak wymieniać produkty w jadłospisie” (dostępny w każdej wersji!)

 

Ile kosztuje jadłospis?

Cena: 79 zł/7 dni, 129 zł/14 dni, 179 zł/21 dni, 209 zł/28 dni

Wyczyść

Ile kosztuje jadłospis?

Cena: 79 zł/7 dni, 129 zł/14 dni, 179 zł/21 dni, 209 zł/28 dni

Wyczyść

Ile kosztuje jadłospis?

Cena: 79 zł/7 dni, 129 zł/14 dni, 179 zł/21 dni, 209 zł/28 dni

Wyczyść

Jak wybrać jadłospis dla siebie w czterech krokach?

Krok 1: wybierz czas trwania jadłospisu

7, 14, 21 lub 28 dni

Krok 2: wybierz wariant

tradycyjny

wegetariański

z rybami (bez mięsa)

bezglutenowy (dostępny w wersjach sezonowych)

Krok 3: wybierz kaloryczność

jeśli chcesz schudnąć, to ok. 80% Twojej podstawowej przemiany materii

Krok 4: kliknij „dodaj do koszyka” i zamów!

Plik z jadłospisem otrzymasz na swój mail, więc koniecznie sprawdź skrzynkę.

Masz wątpliwości? Zajrzyj do działu z najczęściej zadawanymi pytaniami.

Jakie dania znajdziesz w jadłospisie?

 

Proste w przygotowaniu, sycące, pełne witamin, warzyw oraz białka.

Zobacz przykładowe potrawy:

Jajka sadzone z ziemniakami

Jadłospis wiosenno-letni

Fit carbonara z tofu

Jadłospis tani całoroczny

Owsianka z czekoladą

Jadłospis tani całoroczny

Deser z truskawkami

Jadłospis wiosenno-letni

Omlet “Po grecku”

Jadłospis jesienno-zimowy

Żytnia bruschetta

Jadłospis jesienno-zimowy

Sprawdź opinie osób, które korzystały z jadłospisów!

Skąd pomysł na gotowe jadłospisy?

Nazywam się Aleksandra Rodziewicz i zawodowo pomagam kobietom z problemami hormonalnymi schudnąć w zgodzie ze sobą.

Specjalizuję się w dietoterapii chorób tarczycy (niedoczynność, Hashimoto) i insulinooporności.

Zazwyczaj pracuję z klientami indywidualnie, ale żeby pomóc większej liczbie osób, postanowiłam stworzyć gotowe, profesjonalne jadłospisy.

Występują one w wielu wersjach (także dla wegetarian i osób z wykluczeniami w diecie) i kalorycznościach.

Zależało mi na tym, aby każdy miał możliwość zacząć zdrowo się odżywiać samodzielnie w domu, w bardzo prosty sposób, bez wydawania dużych pieniędzy.

 

 

Nadal nie jesteś pewna, jaki gotowy jadłospis zamówić?

Sprawdź najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi (kliknij, aby rozwinąć)

 

Ile jest posiłków w jadłospisach?
We wszystkich jadłospisach jest 5 posiłków dziennie: śniadanie, drugie śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja. Możesz jednak z łatwością zmodyfikować jadłospis do 4 posiłków dziennie, łącząc podwieczorek (który ma najmniej kalorii) z innym posiłkiem np. drugim śniadaniem. Również kolejność posiłków możesz dowolnie zamieniać, by stosowanie jadłospisu było dla Ciebie jak najwygodniejsze.
Co jeśli mam nietolerancję laktozy?

We wszystkich wersjach jadłospisów znajduje się nabiał, ale wystarczy, że kupisz mleko, jogurty i twarogi w wersji bez laktozy. Sery (żółty, feta, mozzarella) zawierają śladowe ilości laktozy, możesz je spożywać bez obaw. Nie daj się naciągnąć na droższe sery w wersji bez laktozy.

Jeśli jednak masz alergię na białka mleka krowiego, to samodzielne modyfikowanie tych gotowych jadłospisów będzie zbyt skomplikowane. Najlepiej sprawdzi się wtedy jadłospis indywidualny.

Co jeśli w ogóle nie jem nabiału?

Na ten moment nie ma wersji całkowicie bez nabiału. Dieta bez nabiału jest dużo droższa i trudniejsza, wymaga zakupu np. roślinnych odpowiedników z dodatkiem wapnia. Jeśli takiej potrzebujesz, możesz zgłosić się do mnie indywidualnie.

Co jeśli nie jem pszenicy?

W jadłospisach pszenica pojawia się rzadko, głównie w postaci makaronu, bułki lub mąki (w naleśnikach). Możesz bez problemu makaron i bułki wymienić na inne pełnoziarniste produkty (np. żytnie, gryczane), a zamiast mąki pszennej użyć mąki żytniej lub mieszanki mąk bezglutenowych.

Jeśli potrzebujesz diety bez glutenu, znajdziesz taką w jadłospisach sezonowych: wiosenno-letnich i jesienno-zimowych.

Jak mam wybrać kaloryczność?
  • Oblicz swoje zapotrzebowanie (Podstawową przemianę materii, PPM), najlepiej z wzoru Mifflina np. tutaj: https://dietetykpro.pl/kalkulatory/ppm-mifflin
  • Oszacuj swoją aktywność fizyczną – ustal współczynnik PAL (1,2 – brak aktywności, osoba leżąca; 1,4 – niska aktywność, praca siedząca, lekki trening 1-3 x w tygodniu; 1,6 – średnia aktywność, praca głównie siedząca, trening 3-5 x w tygodniu itd.)
  • Przemnóż PPM przez PAL, otrzymasz CPM, czyli całkowitą przemianę materii
  • Jeśli chcesz utrzymać masę ciała, wybierz kaloryczność jak najbardziej zbliżoną do CPM. Aby schudnąć, musisz odjąć od CPM zwykle 10-30%. Im większa masa ciała na początku, tym więcej możesz odjąć. Nie polecam odejmowania 30%, to już bardzo duży deficyt. Jeśli chcesz przytyć, musisz dodać na początek 200-300 kcal do CPM, ale wśród tych jadłospisów możesz nie znaleźć dla siebie odpowiedniej kaloryczności na przytycie.
Czy dieta jest tylko dla osób z chorobami tarczycy i insulinoopornością?

Nie, jest to zdrowa dieta o obniżonym indeksie i ładunku glikemicznym, która realizuje zapotrzebowanie na witaminy i składniki mineralne dorosłych kobiet. Sprawdzi się również u osób całkowicie zdrowych, czy u tych, którzy chcą mądrze schudnąć albo utrzymać masę ciała przy niskiej aktywności fizycznej.

Co jeśli w jadłospisie znajdę produkty, których nie lubię?

Nie ma problemu, by samodzielnie wymienić pojedyncze produkty. Wraz z jadłospisem otrzymujesz poradnik, dzięki któremu dowiesz się, jak wprowadzać zmiany w posiłkach, by nie zmienić za bardzo ich kaloryczności i wartości odżywczych. Oprócz tego w jadłospisach znajdują się moje komentarze do wielu posiłków, w których podpowiadam, jakie zmiany można wprowadzić w danym przepisie.

Który jadłospis jest najtańszy w realizacji?

Zdecydowanie całoroczny wegetariański. W wersji tradycyjnej znajduje się mięso (tylko drobiowe) oraz ryby, w wersji pescowegetariańskiej są ryby. Bez tych składników dieta jest dużo tańsza.

Czy w jadłospisach całorocznych są same tanie składniki?

Głównie są to tanie składniki, ale jest również kilka droższych, które są bardzo wartościowymi produktami np. łosoś, orzechy włoskie. Nie pojawiają się w dużych ilościach i w razie potrzeby można je zamienić na coś innego, bazując na dołączonym poradniku lub moich komentarzach do poszczególnych posiłków.

Czy jadłospisy sezonowe można stosować przez cały rok?

Tak, z wykorzystaniem dołączonego poradnika o zamiennikach, możesz modyfikować jadłospisy sezonowe, by korzystać z nich cały rok. Będzie to jednak bardziej skomplikowane. Polecam jednak stosować jadłospisy wiosenno-letnie mniej więcej od przełomu marca/kwietnia do września, a jesienno-zimowe od września do końca marca. Możesz też na początek wybrać jadłospis całoroczny, który zastosujesz bez problemu w dowolnym momencie roku.